اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کرمان:

آثار فاخر هنرمندان بمی حمایت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: با راه‌اندازی دفتر حوزه هنری در بم در راستای تولید آثار فاخر از هنرمندان حمایت می‌کنیم.

آثار فاخر هنرمندان بمی حمایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، عباس سالاری شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح ساختمان حوزه هنری بم با بیان اینکه با راه‌اندازی دفتر حوزه هنری در بم در راستای تولید آثار فاخر از هنرمندان حمایت می‌کنیم، اظهار داشت: نخستین مراسم بزرگداشت استاد موسیقی ایرج بسطامی سال آینده در بم برگزار می‌‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه حوزه هنری بم در سه بخش پرورش هنرمندان متعهد، اجراهای صحنه‌ای و تولید آثار فاخر هنرمندان فعالیت می‌کند، افزود: از همه هنرمندان می‌خواهیم تا در زمینه تولید آثار هنری خود به حوزه هنری بم مراجعه کنند.

وی گفت: ما تلاش می‌کنیم تا آثار هنرمندان را به آثار فاخر هنری در ابعاد گوناگون تبدیل کنیم.

حسین شایق فرماندار بم نیز خدمات انجام شده در بم را در پرتو توجه خاص مقام معظم رهبری به بم دانست و گفت: در  بم فضاهای خوبی داریم که قابلیت بهره‌برداری مطلوب از آنها وجود دارد.

وی با اشاره به اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرستان برای تجهیز حوزه هنری بم گفت: از مسئولان استان و کشور تقاضا داریم تا در زمینه تجهیز این دفتر با ما همکاری داشته باشند.

به گزارش فارس، با حضور معاون امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان، رئیس حوزه هنری استان و جمعی از مسئولان محلی ساختمان حوزه هنری در بم به بهره‌برداری رسید.

این ساختمان با زیربنای یک‌‌هزار و 400 متر مربع دارای واحدهای اداری، سینما تک، نگارخانه، کتابخانه، استادسرا و سالن اجتماعات است.

انتهای پیام/80020/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول