اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

فرهنگ ایثار جوانان را در برابر استکبار نفوذناپذیر کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: ترویج و نهادینه‌شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان، آنان را در برابر استکبار و زیاده‎خواهان نفوذناپذیر کرده است.

فرهنگ ایثار جوانان را در برابر استکبار نفوذناپذیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای بستان و 12 شهید روستای بادوله بخش کاکی شهرستان دشتی اظهار داشت: جوانان انقلاب اسلامی هرگز اجازه نفوذ و ایجاد رخنه در هیچ عرصه‎ای را به دشمنان نخواهند داد و این در سایه فرهنگ ایثار و شهادت محقق شده است.

وی افزود: جوانان امروز پرورش‎یافتگان فرهنگ ایثار و شهادت هستند و هرگز تسلیم زورگویان و نظام سلطه نخواهند شد و در مقابل استکبار ایستادگی خواهند کرد.

کاظمی ادامه داد: موازنه قدرت هر روز به نفع اسلام و مردم قهرمان و شهید داده این نظام است و در این بین وظیفه جوانان ایران آگاهی و هوشیاری نسبت به نفوذ بیگانگان است.

فرمانده سپاه دشتی بیان کرد: امروز ایران اسلامی مشعل معنویت، عزت، استقلال و غیرتمندی را در جهان روشن کرده و هر روز درخشنده‎تر می‎شود و هم اکنون روز شهادت‌طلبی و بیداری در کشورهای اسلامی به ویژه در غزه و مقاومت مشهود است.

وی ضمن تجلیل از شهدا اظهار داشت: مقدس‎ترین و با ابتکارترین کار بعد از واقعه مهم و عظیم محرم و بعد از شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هشت سال دفاع مقدس برگزاری این گونه یادواره‎هاست.

فرمانده سپاه دشتی تاکید کرد: شهدا با تبعیت از ولایت و رهبری امام راحل به جبهه‎های نور علیه ظلمت شتافتند و با کمترین امکانات اما با سلاح ایمان و تقوای الهی بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدند و آنان با صداقت، تلاش و عشق به ولایت، استقامت، معنویت و نترسیدن از دشمنان و امیدواری کامل به پیروزی در همه عملیات‎ها حماسه آفریدند.

کاظمی با بیان اینکه این ویژگی‌ها امروز در نسل جوان و مخلص خودمان به عینه می‎‏بینیم، گفت: نسل امروز بدانند که مسیر شهادت باز است و راه شهدا پیوسته ادامه دارد و این راه قطع نشدنی است زیرا شهدا دارای حیات جاودان هستند و بر اعمال تک تک ما نظارت دارند.

فرمانده سپاه دشتی یادآور شد: امروز عظمت، عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهیدان به وجود آمده است و انتقال آرمان‎های شهدا و آشنایی نسل جوان با سیره آنان زمینه‎ساز رشد و تعالی معرفتی، بصیرتی و معنوی جامعه خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: امروز بسیجیان و خانواده‎های معظم شهدا می‎دانند که دیگر رژیم صهیونیستی و غرب، آن ابهت پوشالی و دروغین را ندارند و هیچ‌گاه هوس تجاوز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داشت.

کاظمی ادامه داد: دشمن فقط از خود غرور ایجاد می‎کند و امروز بسیار آسیب‎پذیراست و بداند تهدیدات کارساز نیست و ترفندها روز به روز کمترین اختلال در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشته است و نمونه آن تحریم‎های اقتصادی است که با گفتمان رهبری عزیز یعنی اقتصاد مقاومتی می‎توان خوب با آن مقابله و تحریم‎ها را مدیریت کرد.

انتهای پیام/66001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول