اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

سمنان از لحاظ علمی در کشور پیشتاز است

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: استان سمنان از لحاظ علمی در کشور پیشتاز است و باید از این فرصت به خوبی بهره‏برداری شود.

سمنان از لحاظ علمی در کشور پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عباس رهی صبح امروز در همایش روز قشر بسیج حقوقدانان که با حضور وزیر دادگستری در سالن هلال‌احمر شهرستان دامغان برگزار شد، بیان کرد: امام راحل به بسیجیان افتخار می‌کرد و به آنها عشق می‌ورزید.

وی گفت: خوشبختانه مردم استان سمنان، مردمی ولایت‏مدار هستند و روحیه خدمت‏گذاری در مردم استان سمنان موج می‌زند.

استاندار سمنان افزود: آمارها نشان می‌دهد که استان سمنان از لحاظ علمی با وجود 52 مرکز دانشگاهی و عملی و حوزه‌های علمیه فعال و پویا در کشور از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

رهی تأکید کرد: باید از ذخایر علمی و معنوی موجود در کشور به ویژه استان سمنان نهایت بهره‌برداری در جهت پیشرفت و ارتقای استان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: این وظیفه بر دوش مسئولان امر است و نباید در این زمینه کوتاهی صورت گیرد.

معجزات انقلاب حقانیت نظام را ثابت می‌کند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل ‏محمد(عج) استان سمنان نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی سرشار از معجزات الهی است که هر کدام حقانیت این نظام و انقلاب را تثبیت می‌کند.

سردار علی استادحسینی با برشمردن معجزات انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دفاع‌ مقدس،‌ راهیان نور،‌ برگزاری یادواره‏های شهدا و تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) را می‌توان از بزرگ‌ترین معجزات تاریخ ایران دانست.

وی با بیان اینکه ‌اگر بسیج و انقلاب نبود هشت سال دفاع مقدس هم نبود، افزود: حوادث مهم انقلاب اسلامی توسط شیرمردان بسیجی رقم زده شد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل ‏محمد(عج) استان سمنان گفت: بسیج حقوقدانان یکی از اقشار هفده‏گانه بسیج استان بوده و به‏حق از زمان تأسیس خدمات ارزنده‌ای را در راه خدمت‌رسانی به مردم به انجام رسانده است.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول