اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

پیشرفت‌های علمی ما در پرتو باورهای نهفته در سیره حسینی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیشرفت علمی ایران اسلامی گفت: حادثه کربلا متضمن پیام‌های اصیل اخلاقی و علمی است و امروز نیز پیشرفت‌های ایران اسلامی در سایه باورهای نهفته در سیره حسینی است.

پیشرفت‌های علمی ما در پرتو باورهای نهفته در سیره حسینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، احمد علیرضابیگی صبح امروز در جمع مردم عزادار شبستر اظهار کرد: با درک ماه محرم و ابراز محبت به خاندان عصمت و طهارت و ادای احترام به شهدای دشت کربلا به اثبات  می‌رسانیم که ریشه جمهوری اسلامی ایران بر گرفته از حماسه و نهضت حسینی است.

وی با اشاره به برکات ماه محرم افزود: محبت امام حسین در زندگی  تک تک هر کدام از ما دیده می‌شود و فرزندانمان، قوم و قبیله‌های‌مان، همگی زنده‌ایم به عشق امام حسین، عزاداری محرم این امکان را به ما فراهم کرد تا درس‌های عاشورا را مرور کنیم و در زندگی‌مان سر لوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی افزود: آنچه در تاریخ ماندگار مانده است، سخنان حضرت زینب به عنوان  الگوی تمام عیاری از چگونگی حرکت انسان به سوی کمالات است و آنچه  تاریخ را زنده  نگاه می‌دارد ارزشی است که  در ادامه نهضت پرخروش حسین (ع) از حق دفاع می‌کند.

بیگی ادامه داد: با مرور صحنه‌های کربلا، فلسفه  و سخنی تازه گشوده می‌شود، درسی تازه از نهضت امام حسین که همواره ضامن و بیمه انقلاب اسلامی بوده و این درس‌ها نمایانگر آن است که ریشه این نظام بر گرفته ازمتن نهضت حسینی است.

* پیروزی مقاومت در غزه مدیون برکات و ثمرات ماه محرم است

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود با اشاره به مسائل غزه و فلسطین اظهارکرد: نهضت عاشورا این حقیقت  را به اثبات رساند که پیروزی خون بر شمشیر همواره در تاریخ  تاثیرگذار است و  امروز مردم غزه و فلسطین با مقاومت خود پیرو این ایده هستند که همواره پیروزی خود را مدیون نهضت حسینی و مرهون برکات و ثمرات ماه محرم هستند.

وی با بیان اینکه غزه و فلسطین با حمایت‌های انقلاب اسلامی بیمه  شده است، خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی با حمایت‌های خود از مردم بی‌دفاع فلسطین و بسیجیان دلاور که همواره آمادگی خود را برای حمایت از برادران و خواهران  خود اعلام کرده‌اند به جهان ثابت شده است که غزه و فلسطین تنها نیستند.

بیگی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی گزینه‌هایی برای خود مطرح ساخته بود و راحت‌ترین گزینه یعنی حمله به غزه را انتخاب کرد، غافل از

اینکه جمهوری اسلامی ایران پشتیبان مردم بی‌دفاع غزه است و همانگونه که فلسطین  و حماس اذعان داشتند مدیون حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: آنانی که خواب حمله به ایران را می‌بینند امروز در مقابل مردم غزه نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و امروز در مقابل راکت‌های

جمهوری اسلامی ایران درمانده‌اند و در صورت هرگونه تعرض به ایران، انبوه راکت‌ها بر سر تل آویو فرود خواهد آمد و باید درک کنند

که پشتیبان نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران  در اصل پیروی از اهداف و آرمان‌های نهضت حسینی است.

 

* پیشرفت‌های علمی ما در پرتو باورهای نهفته در سیره حسینی است

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به پیشرفت علمی ایران اسلامی عنوان کرد: حادثه کربلا متضمن پیام‌های اصیل اخلاقی و علمی است و امروز نیز پیشرفت‌های ایران اسلامی در سایه باورهای نهفته در سیره حسینی است.

وی افزود: مادامی که کودکان شیر خوارو نوجوانان پرشور ما روی سینه شان حک می‌کنند من یک احمدی روشن هستم،  به اثبات  می‌رسانند که با شهادت دانشمندان ما نیز هر روز پرچمی دیگر در دست کودکان ما به اهتزاز در می‌آید.

بیگی ادامه داد: موفقیت دانشمندان ما هیچگاه در زمینه‌های علمی فراموش نمی‌شود، زمانی را نیز فراموش نمی‌کنیم که با چه عظمتی

هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را توسط رزمندگان غیور اسلام به زمین نشاندیم و این نشان داد که توانایی علمی ما از تکنولوژی هواپیمای

بدون سرنشین آمریکا بالاتر است و این هماهنگی نشان  از عظمت پرفروغ  جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/60005/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول