اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه جاری برگزار می‌شود

نخستین گردهمایی علمی دانش‌آموختگان سمپاد کاشان

خبرگزاری فارس: دبیر علمی انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کاشان از برگزاری نخستین گردهمایی علمی دانش‌آموختگان سمپاد این شهرستان در ماه جاری خبر داد.

نخستین گردهمایی علمی دانش‌آموختگان سمپاد کاشان

سید علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در نخستین گردهمایی علمی دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کاشان دارندگان مقاله، ایده و یا طرح پیشنهادی پروژه‌های تحقیقاتی و عملیاتی از دانش‌آموختگان سمپاد و یا سایر بخش‌ها می‌توانند در این گردهمایی شرکت داشته باشند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان بدون مقاله و یا طرح عضو انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کاشان نیز می‌توانند در این گردهمایی علمی حضور داشته باشند.

دبیر علمی انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کاشان، شناسایی استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموختگان در محافل علمی و دانشگاهی، آشنایی دانش‌آموختگان با توانمندی‌های یکدیگر در حوزه‌های فعالیت مشترک، گسترش آشنایی دانش‌آموختگان با فصل مشترک علوم و فناوری‌های گوناگون با توجه به حضور جامع رشته‌ها و گرایش‌های دانشگاهی و زمینه‌سازی برای تشکیل هسته‌های تحقیقاتی و عملیاتی در حوزه‌های مختلف علم و فناوری را از جمله اهداف نخستین گردهمایی علمی دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کاشان برشمرد.

معبودی همچنین جذب سرمایه‌گذار و یا حامی طرح‌های پیشنهادی، استفاده از دانش فارغ‌التحصیلان به منظور بهبود توسعه شهری شهرستان کاشان، شناساندن پتانسیل‌های علمی و عملی دانش‌آموختگان به صاحبان صنایع موجود در شهرستان و ایجاد پل ارتباطی میان آنان و آشنایی دانش‌آموختگان مقاطع پایین‌تر با اصول نگارش متون علمی و شرکت در مجامع داخلی و بین‌المللی را از دیگر اهداف این گردهمایی اعلام کرد.

دبیر علمی انجمن دانش آموختگان استعدادهای درخشان کاشان خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموختگان در این همایش علاوه بر معرفی توانمندی دانش‌آموختگان، زمینه همکاری بیشتر با نهادهای شهرستان و صنایع مختلف را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام و  ارسال مقالات دهم آذرماه جاری است، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی گردهمایی مراجعه کنند.

نخستین گردهمایی علمی دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کاشان در 24 آذرماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/2406/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول