اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی:

تعصب و رفتارهای غیرعلمی جایی در دانشگاه‌ها ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: تعصب و رفتارهای غیرعلمی و غیرکارشناسی جایی در دانشگاه‌ها ندارد.

تعصب و رفتارهای غیرعلمی جایی در دانشگاه‌ها ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مهناز بهمنی امروز در آیین معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سراب اظهار کرد: با تقویت برنامه‌های دینی و ارتباط بیشتر مراکز دانشگاهی با حوزه‌های دینی می‌توان دشمنان را در رسیدن به هدف خود در دین‌زدایی از دانشگاه‌ها ناکام گذاشت.

نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی بر کاربردی کردن علم و دانش تاکید کرد و افزود: مدیران اجرایی باید از تجارب و یافته‌های اساتید و دانشجویان برای رسیدن به تعالی و پیشرفت بهره ببرند.

وی با بیان اینکه پیشرفت پله‌ای در عرصه علم و دانش مطلوب نیست، تصریح کرد: پیشرفت جهشی باید مدنظر همه دانشجویان و اساتید باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با عنوان این مطلب که تعصب و رفتارهای غیرعلمی و غیرکارشناسی جایی در دانشگاه‌ها ندارد، اظهار کرد: دانشگاه باید مرکزی برای شکوفایی علم و دانش و مکانی برای تولید علم و تکنولوژی مورد نیاز مراکز اجرایی و صنعتی باشد.

بهمنی با اشاره به ترورهای ناجوانمردانه اساتید و دانشمندان ایران اسلامی از سوی دست‌های مرموز بیگانگان اظهار کرد: روزبه‌روز به برکت تلاش و کوشش‌های جوانان بااستعداد این مرز و بوم رشد علمی و فناوری در کشور زیادتر می‌شود و دشمنان در رسیدن به اهداف پلید خود درمانده و ناتوان شده‌اند.

دبیر منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی نییز در این آیین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به مدد حمایت‌های مسئولان کشور توانسته به بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل شود.

جواد رسولی‌نژاد ادامه داد: این دانشگاه که با کمک یک میلیون تومانی امام خمینی (ره) شکل گرفت اکنون بیش از نصف دانشجویان کشور را در خود جای داده و پیشرفت‌های علمی زیادی را عاید کشور ساخته است.

دبیر منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی بر تعامل و همکاری مسئولان دانشگاه با اعضای شورای اداری و مدیریت شهرستان تاکید کرد.

در این آیین با قدردانی از زحمات رضا کاظمی‌زاده سرپرست قبلی واحد سراب علی سلیمی شاملو به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی سراب معرفی شد.

انتهای پیام/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول