اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمپین شهرهای آماده جهان

بازسازی بافت فرسوده مشهد به عنوان مدل جهانی شناخته شد

خبرگزاری فارس: مدیر ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد گفت: بازسازی بافت فرسوده مشهد از سوی کمپین شهرهای آماده جهان به عنوان مدل و الگوی جهانی شناخته شد.

بازسازی بافت فرسوده مشهد به عنوان مدل جهانی شناخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ابوالقاسم باغبان‌نژاد در جمع خبرنگاران افزود: شهر مشهد به عنوان نخستین شهر کشور از سال 2010 به عضویت کمپین شهرهای آماده جهان درآمده است که از آن زمان تاکنون بالغ بر 1000 شهر جهان در حال عضو شدن در این کمپین هستند.

وی تصریح کرد: کمپین شهرهای آماده جهان 10 شاخص اصلی برای شهرها در این زمینه مشخص کرده که یکی از این موارد مقاوم‌سازی ساختمان‌هاست.

مدیر ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد ادامه داد: در شاخص مقاوم‌سازی ساختمان‌ها، مقاوم‌سازی بیمارستان‌ها و مدارس به عنوان یک اولویت مطرح است که مشهد در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته است.

باغبان‌نژاد ادامه داد: در بازدید اخیر مدیر کمپین شهرهای آماده جهان از بافت فرسوده مشهد، نوسازی و بازسازی بافت فرسوده از سوی این کمپین به عنوان مدل جهانی شناخته شد.

وی همچنین با اشاره به همکاری شهرداری مشهد در برگزاری چهاردهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس گفت: بالغ بر 6 سال است که شهرداری مشهد به برگزاری مانورهای زلزله در مدارس ورود پیدا کرده به گونه‌ای که در این زمینه پیشگام است.

وی تصریح کرد: در چهاردهمین مانور سراسری زلزله در کشور، شهرداران مناطق و مسئولان نواحی شهرداری مشهد در 42 مدرسه حضور داشته‌اند.

مدیر ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از اهداف حضور شهرداری مشهد در مانورهای زلزله ایجاد بستری برای آموزش عملی مدیران، شهرداران و مسئولان نواحی است.

باغبان‌نژاد خاطر نشان کرد: مسئولان نواحی شهرداری مشهد به عنوان نماینده‌های فرمانداری در چهاردهمین مانور زلزله حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول