اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی:

کمبود امکانات ورزشی مایه رنج ورزشکاران خلخال است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی موجب رنج ورزشکاران شهرستان خلخال شده است.

کمبود امکانات ورزشی مایه رنج ورزشکاران خلخال است

جلیل جعفری‌بنه خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: شهرستان خلخال استعدادهای بالقوه‌‌ای در جهت پرورش نیروهای ورزشی با معیارهای قهرمانی دارد ولی علی‌رغم این استعداد کمبود زیرساخت‌های ورزشی ورزشکاران شهرستان را رنج می‌دهد.

وی با تقدیر از حضور قهرمان تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در جزایر سانتاکروز کشور آروبا واقع در آمریکای جنوبی تصریح کرد: مدال طلای این مسابقات جز افتخارات استان اردبیل و شهرستان خلخال است و اردبیل لایق حرکت در حوزه ورزش‌های قهرمانی است.

جعفری‌بنه خاطر نشان کرد: روستای اندبیل جز روستاهای قدیمی و دارای تمدن شهرستان خلخال است که در خود قاریان، عالمان و روحانیان بزرگی را تحویل جامعه اسلامی داده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه وزارت ورزش و جوانان به حوزه زیرساخت‌های ورزش در روستاها و شهرها شد و اضافه کرد: روستایی با بیش از 400 خانوار جمعیت فاقد سالن ورزشی و زیرساخت‌های ورزش است و می‌طلبد مسئولان استانی نیز در این حوزه تلاش و جدیت خود را به کار گیرند تا فضای ورزشی مناسب برای این روستا در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: بنده شخصا پیگیر موضوع ورزش این روستا می‌باشم و تا حد توان از حق ورزش شهرستان‌های خلخال و کوثر دفاع می‌کنم.

همچنین نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از زحمات محمود جعفرزاده قهرمان ملی‌پوش کشورمان تقدیر کرد و ادامه داد: ورزش از جنبه روحی و معنوی موثرترین فعالیت‌هاست که می‌تواند موجب تعالی روحی و جسمی انسان شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل افزود: شهرستان خلخال به لحاظ داشتن آب و هوای مناسب و طبیعی و چشم‌اندازهای زیبا در حال حاضر نمونه‌ای نداشته و ورزشکاران می‌توانند در این فضای طبیعی و با آب و هوای مطبوع در رشته خود به فعالیت بپردازند.

جعفری‌بنه در بخش پایانی سخنان خود گفت: اگر به زیرساخت‌های ورزشی از سوی وزارتخانه توجه شود شهرستان خلخال می‌تواند به میزبانی اردوی تیم‌های ملی فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی تبدیل شده و قطب ورزش استان شود.

انتهای پیام /62008/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول