اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با چهار پیروزی متوالی در لیگ دسته اول فوتبال کشور اتفاق افتاد

مس رفسنجان چهارمین قربانی شهرداری یاسوج در لیگ آزادگان

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شهرداری یاسوج امروز در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور موفق شد در چهارمین پیروزی متوالی مس رفسنجان را نیز شکست دهد و خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی نیم فصل معرفی کند.

مس رفسنجان چهارمین قربانی شهرداری یاسوج در لیگ آزادگان

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال شهرداری یاسوج توانست بر میهمان قدرتمند خود مس رفسنجان غلبه کند.

این بازی که از ساعت 14 امروز و در ورزشگاه تختی شهر یاسوج و در زمین گل‌آلود این ورزشگاه برگزار شد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج موفق شدند در یک بازی کاملا برتر و با دو گل حمید مروی در دقیقه 36 و مصطفی چراغی در دقیقه 85 بر تیم مس رفسنجان غلبه کرده و خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی نیم فصل لیگ آزادگان در گروه دوم معرفی کنند.

تیم شهرداری در سه هفته گذشته نیز با سه پیروزی متوالی داخل و خارج خانه توانسته بود 9 امتیاز کامل را کسب کند که با این پیروزی در چهار هفته موفق به کسب 12 امتیاز با ارزش شد.

بهمن فروتن سرمربی مس رفسنجان در پایان این بازی با ستودن قدرت تیم فوتبال شهرداری یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج فوق‌العاده قوی بازی کرد.

انتهای پیام/2571/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول