اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا ـ 104

خداپرست: جوانان از جامعه و جهان درک درستی داشته باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر کلاته‌خیج گفت: جوانان باید از جامعه و جهان درک و دیدگاه درستی کسب کنند و این نیاز به مطالعه، تحقیق و تفکر دارد.

خداپرست: جوانان از جامعه و جهان درک درستی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاته‌خیج، حجت‏الاسلام علی خداپرست ظهر امروز در گردهمایی جوانان بسیجی کلاته‌خیج اظهار داشت: حضرت علی‏اکبر(ع) با شناخت مسیر درست و با پیروی از امام زمان خویش، برای دفاع از اسلام و احیای آن از جان خود گذشتند و بدن ایشان مورد همجه هزاران تیر و شمشیر دشمنان قرار گرفت.

وی افزود: جوانان با حضور در محافل عاشورایی، با امام حسین(ع) بیعتی دوباره می‌کنند و مشتاقانه می‌گویند «حسین جان هر چند در کربلا نبودیم؛ اما اینجا برای بیعت با تو و یارانت آماده‌ایم تا ادامه‏دهنده راه تو و فرزند برومندتان حضرت علی‏اکبر(ع) باشیم».

امام جمعه شهر کلاته‌خیج با بیان اینکه بصیرت و آگاهی لازمه شناخت درست راه است، بیان داشت: جوانان باید با بصیرت و آگاهی و شناخت صحیح امام زمان(عج) و انجام اعمال و رفتار درست برای سربازی آن حضرت خود را آماده و مهیا سازند.

خداپرست ادامه داد: جوانان باید علی‏اکبر(ع) را الگوی خود قرار دهند و حافظ و پیرو خط ولایت باشند که اگر این‏چنین شد، مسیر حرکت درستی را انتخاب کرده‌اند که نهایت آن سعادت و خوشبختی است.

وی با تاکید بر داشتن درک درست از زمانه تصریح کرد: جوانان باید از جامعه و جهان درک و دیدگاه درستی کسب کنند و این نیاز به مطالعه، تحقیق و تفکر دارد و جوانان ایرانی همین‏گونه هستند.

امام جمعه شهر کلاته‌خیج اضافه کرد: جوانان ایرانی باید این ویژگی‌ها را در خود تقویت کنند تا دشمنان در برنامه‏های خود ناامید شوند.

این گردهمایی با حضور بیش از 200 نفر از جوانان و نوجوانان بسیجی در حسینیه اعظم شهر کلاته‌خیج برگزار شد.

انتهای پیام/74006/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول