اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دانش‌آموزان معنویت و بصیرت خود را تقویت کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه با هوشیاری و بصیرت است که می‌توان دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد، خواستار تقویت بعد معنوی و بصیرت در بین دانش‌آموزان شد.

دانش‌آموزان معنویت و بصیرت خود را تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در نشست بصیرتی و سیاسی دانش‌آموزان بسیجی شهرستان شازند با اشاره به اینکه با بصیرت حق و باطل را می‌توان از یکدیگر تشخیص داد، اظهار داشت: داشتن بصیرت و برخورداری از ایمان بالا در شرایطی که دشمنان می‌کوشند جوانان ایران اسلامی را از انقلاب و اسلام دور کنند نقش بسیار مؤثری در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دارد.

وی با بیان اینکه راه مقابله با دشمنان افزایش بصیرت است، تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های دشمن در جنگ نرم برای ضربه به قشر جوان کشور دانش‌آموزان باید در بعد معنویت و بصیرت تقویت شوند که برگزاری نشست‌های بصیرتی می‌تواند در تقویت معنویت و بصیرت اثر گذار باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه بسیجیان با موقعیت‌شناسی، همیشه نقش خود را در مقابل توطئه‌های بیگانگان به خوبی ایفا کرده‌اند، تاکید کرد: دانش‌آموزان در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، رشادت‌های خوبی را در تمام عرصه‌ها از خود نشان دادند و امروز نیز در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شده‌اند.

ابوحمزه به نقش ارزنده دانش‌آموزان در دفاع از ارزش‌های الهی و اسلامی در جامعه تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: امروز دانش‌آموزان در عرصه دفاع از ارزش‌های الهی و اسلامی حرف اول را می‌زنند که می‌طلبد با تحقق نهضت علمی و جنبش نرم افزاری برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اعتلای هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوشند.

وی ماه محرم را بهترین فرصت برای ترویج و تبلیغ آموزه‌های دینی و گسترش احکام اسلامی در جامعه عنوان کرد و افزود:  نهادینه سازی آموزه‌های دینی در میان نسل جوان، علاوه بر شکست دشمنان موجب استحکام بنیان خانواده و سلامت جامعه می‌شود که ماه محرم بهترین زمان برای ترویج و تبلیغ آموزه‌های دینی است و باید از آن بهره لازم را برد.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول