اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد کردستان:

بصیرت بهترین ملاک برای تشخیص حق از ‌باطل است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: در‌شرایط کنونی اصلی‌ترین معیار ‌برای تشخیص حق از باطل، داشتن بینش ‌عمیق و بصیرت است.

بصیرت بهترین ملاک برای تشخیص حق از ‌باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام اسدالله شیر‌محمدی عصر امروز در ‌مراسم گرامیداشت دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر در جمع کارکنان فنی و حرفه‌ای در سنندج با اشاره به قیام عاشورا و درس‌های بزرگ این حرکت برای مسلمانان، اظهار کرد: داشتن بصیرت در تمیز ‌حق از باطل مهم‌ترین مسئله و نیاز امروز جامعه است.

به گفته وی حضرت عباس با تیزبینی و دور‌اندیشی و  حضرت زینب با دلدادگی خود بصیرت را به معنای واقعی کلمه در کربلا به نمایش گذاشتند. 

*ارادت اهل سنت به سید‌الشهدا بیش‌ از مذاهب دیگر است

یکی از مدرسین حوزه علمیه اهل سنت استان کردستان نیز در این مراسم با اشاره به عشق و علاقه پیروان مذهب تسنن به امام حسین(ع) و یارانش اخلاص و فضیلت‌های آنان را مورد ستایش قرار داد و تا‌کید کرد: عشق و ارادت اهل سنت به خاندان پیامبر اسلام(ص) حتی بیش از پیروان مذهب تشیع است.

ماموستا سید احسن حسینی با بیان اینکه قیام عاشورا حیات انسان را به دو بخش تقسیم کرد افزود: جهاد، ایثار و ‌فداکاری در ‌مقابل یزیدیان و ستم‌کاران و احیای توحید مهم‌ترین هدف و فلسفه قیام عاشورای امام حسین(ع) بود که باید به بهترین شکل تبیین شود.

انتهای پیام/79008/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول