اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 9 دی

همایش بصیرت و میثاق با ولایت در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت در مراکز شهرستان‌های این استان همزمان با 9 دی خبر داد.

همایش بصیرت و میثاق با ولایت در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم 9 دی این استان اظهار داشت: فتنه 88  و حماسه 9 دی از وقایعی بود که مردم کشور با حضور همه‌جانبه به همگان نشان دادند همیشه پیرو خط امامت و ولایت هستند.

وی افزود: با وجود اینکه تنها یک ماه دیگر به 9 دی امسال باقی مانده ستاد برنامه‌های مختلفی برای این روز پیش‌بینی کرده که به کمک دستگاه‌های استان و مردم همیشه در صحنه استان برگزار خواهد شد.

گرجی از تدوین و چاپ کتابی با موضوع تبیین فتنه و روشنگری در رابطه با عوامل فتنه 88 خبر داد و گفت: این کتاب در حال آماده‌سازی است و در صورت تایید نظر نهایی به چاپ خواهد رسید.

وی ادامه داد: این کتاب دربردارنده نه راهبرد ستاد، نه فراز از حکام امیر بیداری امام خمینی(ره) پیرامون فتنه، نه تاکتیک فتنه‌گران، نه ویژگی اساسی فتنه،  نه وظیفه نخبگان از منظر ولایت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه از معرفی و تجلیل از نه مجموعه روشنگر ابعاد فتنه 88 در این استان خبر داد و افزود: دو مسجد، سه هیئت عزاداری و بسیج دانشجویی از جمله این مجموعه‌های هدایتگر و روشنگر است.

گرجی با بیان اینکه در مراسم 9 دی امسال 26 مرکز بصیرت‌دهی در نقاط مختلف استان تشکیل می‎شود، تصریح کرد: از یکم دی تا روز شنبه همزمان با 9 دی در 26 نقطه استان برای تبیین ابعاد فتنه 9 دی به مردم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین در این روز همایش بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت در مراکز شهرستان‌های استان برگزار می‎شود.

گرجی از برپایی 18 نمایشگاه در میعادگاه‌های نماز جمعه استان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها برخی از فعالیت‌ها و دستگاه‌های حامی سران فتنه و برخی از رویدادی این واقعه به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، توجه به حماسه 9 دی به عنوان یکی از رویداد ملی را از مهم‌ترین سیاست‌های این ستاد برشمرد و اظهار داشت: تحلیل پیامدهای داخلی و خارجی، تبیین آگاهی و بصیرت و تبیین عمق حضور مردم در انقلاب اسلامی از جمله این سیاست‌ها است.

انتهای پیام/68006/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول