اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان خبر داد

اجرای مرحله دوم طرح شبنم در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان گفت: مرحله دوم طرح شبنم در استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا است.

اجرای مرحله دوم طرح شبنم در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمدرفیع سلطانزاده در جلسه کمیته طرح شبنم اظهار داشت: واحدهای صنفی مشمول طرح شبنم با مراجعه به اتحادیه‌های مربوطه برای تکمیل فرم‌های خوداظهاری این طرح اقدام کنند.

وی افزود: تمامی متصدیان واحدهای صنفی مشمول طرح شبنم از جمله صوتی و تصویری، گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، رایانه و داده ورزی، خرازی، آرایشی با توجه به اجرای مرحله دوم این طرح ضمن مراجعه به اتحادیه‌های مربوطه و تکمیل فرم‌های خوداظهاری و سایر اقدامات مورد نیاز با هماهنگی اتحادیه‌ها مقدمات دریافت کد رهگیری طرح شبنم را اجرایی کنند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: پس از پایان تاریخ خوداظهاری توسط این واحدهای صنفی که اول دی ماه می‌باشد هرگونه کالای فاقد کد رهگیری به منزله کالای قاچاق محسوب که پس از جمع‌آوری و ضبط آن به وسیله بازرسان و عوامل مربوطه، مطابق مقررات به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

سلطانزاده ادامه داد: در مرحله نخست اجرای طرح شبنم، بیش از 320 هزار بار کد رهگیری بر روی کالاهای مشمول نصب شده است.

وی گفت: با اجرای این طرح و همکاری اصناف و مردم جلوی عرضه کالاهای بی کیفیت قاچاق وارداتی در سطح بازار گرفته خواهد شد و به ثبات اقتصادی و اشتغال نیز کمک شایانی می‌کند.

اتحادیه‌های مربوطه می‌توانند برای اخذ اطلاعات بیشتر از اجرای این طرح به کارگذاری طرح شبنم و یا سایت shabnam.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/75002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول