اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

تجربه موفقیت‌آمیز کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح شبنم

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای اول طرح شبنم و کشف کالاهای قاچاق در سطح بازار مناسب ارزیابی شده و تجربه خوبی برای این استان بوده است.

تجربه موفقیت‌آمیز کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح شبنم

 علی حیدری‌اصل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج به نحوه نظارت بر بازار اشاره کرد‌ و‌‌ گفت: به ‌منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و توزیع عادلانه اقلام مصرفی این مرکز آمادگی لازم برای جلوگیری و مقابله با عوامل مختل‌کننده در سطح بازار را دارد.

معاون ‌بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار‌ کرد: نظارت و کنترل بازار در امور ‌کالاها، خدمات و بخش آرد و نان بوده که در ‌هشت ماه اول سال جاری تاکنون بالغ بر 2.5 میلیارد تومان جریمه نقدی صورت گرفته و بر ‌اساس قانون به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

وی بیشترین تخلفات در سطح بازار را گران‌فروشی و عدم درج‌ قیمت عنوان کرد و گفت: هدف این مرکز رضایت‌مندی بازاریان، حفظ کرامت و حفظ حقوق مردم بوده که با اجرای گشت مشترک بازرسی با حضور رؤسای اصناف در بازار این طرح تاکنون خروجی خوبی داشته است.

فاز دوم طرح شبنم در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شد

حیدری‌اصل به اجرایی شدن بخش دوم طرح شبنم در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و‌ گفت: در این مرحله تاکنون 400 کالای وارداتی مشمول فاز دوم این طرح قرار گرفته که از اول مهر‌ماه تا اول دی ماه سال جاری دوره خود اظهاری واحدهای صنفی در سطح بازار است.

این مسئول نظارت بر اصناف کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با اجرا شدن مرحله دوم طرح شبنم و مهلت ارائه شده به بازاریان تا اوایل دی ماه سال جاری جهت تنظیم قیمت‌های خود، این سازمان با همکاری دستگاه‌های نظارتی بر توزیع و فروش عادلانه کالاها در سطح این استان اقدامات لازم را اعمال می‌کنند.

کالای بدون کد رهگیری قاچاق محسوب می‌شود

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: کالاهای وارداتی فاز اول و دوم که بدون کد رهگیری طرح شبنم باشند به عنوان کالای قاچاق از سطح بازار جمع‌آوری و با متخلفین مطابق قانون برخورد می‌شود.

حیدری‌اصل تصریح کرد: اجرای اول طرح شبنم و کشف کالاهای قاچاق در سطح بازار مناسب ارزیابی شده است که امید است با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات مضاعفی جهت تنظیم بازار و اجرای دوم این طرح صورت پذیرد.

انتهای پیام/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول