اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام هشدار داد

واگذاری ساختمان هلال‌احمر چرام در صورت عدم راه‌اندازی

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: اگر مسئولان، هلال‌احمر شهرستان چرام را راه‌اندازی نکنند ساختمان آن را واگذار خواهیم کرد.

واگذاری ساختمان هلال‌احمر چرام در صورت عدم راه‌اندازی

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز جلسه پدافند غیرعامل در محل فرمانداری شهرستان چرام برگزار شد.

علیرضا نیکروز در حاشیه این نشست اظهار کرد: پدافند غیرعامل دفاع غیر نظامی در مقابل تهدیدات نوین دشمن است که گستردگی و وسعت آن بیش از اقدامات نظامی است.

فرماندار چرام با بیان اینکه پدافند غیرعامل فقط مختص کشور ما نیست، عنوان داشت: در حال حاضر تمام کشورها به این موضوع مهم توجه دارند و شامل برنامه‌های مختلف اعم از عمرانی، خدماتی و رفاهی است.

وی گفت: پدافند غیرعامل در موضوعات مربوط به زیرساخت‌ها بسیار ضروری و حیاتی است و باید با فرهنگ‌سازی در تمام عرصه‌ها به این مهم توجه ویژه شود.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام پدافند غیرعامل را نوعی پیشگیری و آمادگی در برابر حوادث دانست و بیان کرد: مدیریت کارآمد و صحیح در زمان بروز مشکلات تاثیرگذار خواهد بود و باید در این راستا مشکلات را به ترتیب اولویت پیگیری کنیم.

نیکروز با اشاره به مشکلات شهرستان چرام متذکر شد: با توجه به این که پل القچین سفلی به دلیل جاری شدن سیل امکان سقوط آن ممکن است، شرکت گاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جابه‌جایی خط لوله گاز اقدام کند.

این مسئول از اداره راه و شهرسازی نیز خواست کلیه پل‌ها را از لحاظ فنی بازدید کند و نتیجه را در جلسه آتی گزارش دهد.

فرماندار چرام با بیان اینکه اداره منابع طبیعی باید زمینی را در حاشیه شهر جهت مقر اردوگاهی در زمان حادثه آماده و تحویل دهند، خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان در اسرع وقت نسبت به شروع به کار پزشکان متخصص اقدام کند.

وی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل گفت: هدف از اجرای طرح‌‌های پدافند غیرعامل کاستن از آسیب‌‌پذیری نیروی انسانی و تأسیسات و تجهیزات حیاتی و حساس و مهم کشور است.

در این نشست مقرر شد اداره برق شهرستان با توجه به قطع برق به صورت مستمر، این اقدام را به حداقل ممکن برساند.

رئیس شورای اداری چرام حفظ امنیت ملی و اقتصادی را به نحو چشمگیری وابسته به برنامه‌‌ریزی و سامان‌دهی همه‌جانبه در موضوع حیاتی دفاع غیرعامل دانست.

نیکروز در ادامه ابراز داشت: نمایندگی هلال‌احمر در شهرستان چرام دایر شود در غیر این صورت فرمانداری نسبت به واگذاری ساختمان آن اقدام خواهد کرد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چرام مقرر کرد در خصوص راه‌اندازی پمپ بنزین شماره دو چرام توسط متقاضیان اقدام شود.

بازگشایی و نظافت جداول شهر توسط شهرداری و بررسی کلیه خطوط لوله‌های روستایی شهرستان توسط آبفار از مصوبات این نشست بود.

 انتهای پیام/82002/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول