اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر خبر داد

آغاز طرح زمستانه هلال احمر در استان‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گفت: طرح زمستانه جمیعت هلال احمر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود و توزیع یکسری امکانات امدادی در استان‌ها متناسب با نیاز آنها انجام می‌گیرد.

آغاز طرح زمستانه هلال احمر در استان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالحسن فقیه پیش از ظهر امروز در هفتمین گردهمایی علمی کاربردی مدیران جمعیت هلال احمر در هتل پارس کرمان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر ایران توانسته از بسیاری از حوادث در کشور سربلند بیرون آید که این موفقیت ناشی از همت و تلاش بی‌وقفه و خالصانه همکاران ما در جمعیت هلال احمر سراسر کشور است.

وی با اشاره به اینکه اعضای این جمعیت خود را برای گذر از دوران تحریم‌ها علیه کشور با مدل در نظر گرفته شده، آماده کرده‌اند، افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی ما نیز برای محقق شدن این هدف در جمعیت هلال احمر جلسات متعددی را برگزار کرده‌ایم.

فقیه بیان داشت: طرح زمستانه جمیعت هلال احمر نیز از دو هفته دیگر آغاز می‌شود و توزیع یکسری امکانات امدادی در استان‌ها متناسب با نیاز آنها انجام می‌گیرد.

این مسئول عنوان کرد: خدمتی که جمعیت هلال احمر به ویژه در حادثه زلزله آذربایجان انجام داد و تلاش برای رهایی همکاران ما از اسارت در لیبی مورد تایید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است و به این موضوع افتخار می‌کنیم.

فقیه ابراز داشت: در این گردهمایی چارت جدید استان‌ها که شش استان در یک گردهمایی آن را تهیه کرده‌اند، توضیح و سپس به تایید می‌رسد.

وی بیان داشت: همچنین در این همایش در رابطه با آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر کشور که قرار است 17 ماه جاری در دانشگاه امیرکبیر برگزار شود، مطالب، پیشنهادات و نقطه نظرات مطرح می‌شود.

فقیه افزود: تغییراتی بر حسب نیاز پس از 12 سال در آیین‌نامه مالی و محاسباتی انجام شده که از این پس این آیین‌نامه مبنای عمل ما قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: همچنین در زمینه آسیب‌شناسی زلزله آذربایجان و فعالیت‌های هلال‌احمر در این مناطق نقاط قوت و ضعف مطرح و بررسی می‌شود.

به گزارش فارس، در این همایش از خانواده مرحوم ملااکبری مدیر پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان کرمان به پاس زحمات بیش از 25 سال آن مرحوم قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/80018/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول