اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نریمانی:

مسئولان هلال‌احمر اصفهان حمایت‌های داوطلبان را مدیریت کند

خبرگزاری فارس: بازیگر کمدی و عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: مسئولان این جمعیت لازم است حمایت‌های مختلف داوطلبان را مدیریت و راهبردی کنند.

مسئولان هلال‌احمر اصفهان حمایت‌های داوطلبان را مدیریت کند

محمدعلی نریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اظهار اینکه عضویت داوطلبانه هنرمندان در این جمعیت سبب می‌شود که عامه مردم نیز به پشتوانه آنها عضو این جمعیت شوند، افزود: با توجه به اینکه  هنوز بسیاری از هنرمندان نسبت به جمعیت هلال‌احمر به عنوان یک نهاد مردمی آشنایی ندارند بنابراین لازم است که این جمعیت بیش از پیش عامه مردم و گروه‌های مختلف جامعه را با این ارگان آشنا و فراخوان عضویت بدهد. 

وی با اشاره به اینکه عضویت داوطلبان نباید تنها در حد ارائه یک کارت و فرم باشد و ادامه داد: مسئولان جمعیت هلال‌احمر استان نیاز است که ارتباطات خود را با داوطلبان قوی کند و داوطلبان را بر اساس توانمندی که دارند، تقسیم‌بندی کند و از توانای هر فرد برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف جمعیت استفاده کند.

نریمانی که 51 سال از عمر خود را طی کرده است با بیان اینکه به طور قطع نمی‌توانم از نظر فیزیکی کمکی به اعضای جمعیت کنم اما از نظر فکری آنچه در توان داشته باشم، ارائه خدمت می‌کنم.

وی خواستار برگزاری همایشی با حضور تمام داوطلبان شد و اضافه کرد: در این همایش داوطلبان می‌توانند ضمن آشنایی و تبادل افکار با یکدیگر در اینکه چگونه و در چه راهی می‌توان از حمایت‌ها و کمک‌های این افراد استفاده کرد، تصمیم‌گیری کرد.

عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان اضافه کرد: از آنجائیکه به هنگام وقوع هر حادثه قبل از اینکه شاهد حضور هر ارگانی باشیم امدادگران هلال‌احمر را مشاهده می‌کنیم و در زمانی که هر ارگان به فکر توسعه و ارتقاء مرکز خود است این مرکز به مردم خدمت‌رسانی می‌کند لازم است از طریق صدا و سیما به معرفی ارگان خود اقدام و در اذهان نسبت به کارهای آنها شفاف‌سازی شود.

انتهای پیام/63001/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول