اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد

مراجعه 6000 نفر به مرکز فیزیوتراپی هلال احمر خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 هزار و 19 نفر به مرکز فیزیوتراپی و کاردرمانی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مراجعه کرده‌اند.

مراجعه 6000 نفر به مرکز فیزیوتراپی هلال احمر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجیدرضا لطیفی ظهر امروز در جمع مدیران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 6 هزار و 19 نفر به مرکز کار درمانی جمعیت هلال احمر استان مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد 574 نفر به فیزیوتراپی مراجعه داشته‌اند که 350 نفر زن و 224 نفر مرد بوده‌اند.

وی از مراجعه 66 بیمار به ارتوپدی این مرکز خبر داد و افزود: 72 نفر برای کاردرمانی و 5 هزار و 337 نفر برای واکسیناسیون به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به اجرای طرح‌های مختلف از سوی این معاونت اشاره کرد و گفت: برگزاری طرح معاینات ادواری پرسنل هلال احمر، برگزاری همایش تقدیر از اعضای تیم‌های اضطراری و توزیع 200 بسته سبد بهداشتی در بین دانش‌آموزان محروم از فعالیت‌های این معاونت از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

لطیفی در ارتباط با برگزاری مانور تیم‌های درمان اضطراری و کاروان سلامت تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی موفق به برگزاری چهار مانور تیم‌های درمان اضطراری و کاروان سلامت شده است.

وی ارتقای سطح سلامت جامعه و کمک به قشر محروم را از جمله اهداف برگزاری تیم مانور درمان اضطراری و کاروان سلامت جمعیت هلال احمر برشمرد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری مانور تیم‌های اضطراری در روستاهای حاجی‌آباد، راهنمایی هفت‌تیر بیرجند، مسجد صاحب‌الزمانی خیر‌آباد و دبستان پسرانه سندروس خبر داد و گفت: در این مانورها حدود 686 بیمار در دو بخش عمومی و مامایی ویزیت شده‌اند.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول