اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد

مراجعه بیش از 44 هزار نفر به داروخانه هلال احمر خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از مراجعه 44 هزار و 263 نفر به داروخانه جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

مراجعه بیش از 44 هزار نفر به داروخانه هلال احمر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجیدرضا لطیفی ظهر امروز در جمع مسئولان هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه داروخانه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هیچ کمبود دارویی ندارد، اظهار کرد: تاکنون نزدیک به 44 هزار و 263 نفر به داروخانه این جمعیت مراجعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: طبق ارزیابی انجام شده در مرکز، داروخانه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به لحاظ میزان بازدهی و ارائه اقلام دارویی از داروخانه‌های برتر است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به مراجعه زائران حج تمتع به مرکز بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان اشاره کرد و افزود: واکسیناسیون متقاضیان تشرف به عمره مفرده و حج تمتع در خراسان جنوبی تنها از سوی جمعیت هلال احمر استان انجام می‌شود.

لطیفی از مراجعه متقاضیان حج برای واکسیناسیون به معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان خبر داد و افزود: تاکنون 5 هزار و 337 متقاضی حج به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در بحث اعزام زائران حج، جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی برنامه‌های خوبی دارد، گفت: معاونت بهداشت و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر علاوه بر بحث واکسیناسیون زائران حج به آموزش پزشکان کاروان‌های حج و زیارت استان می‌پردازد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، ارائه سی‌دی‌‌های آموزشی امدادی به زائران، انتقال مفاهیم آموزشی به آنها و برگزاری کمیسیون‌های تخصصی مشاوره‌ای را از دیگر برنامه‌های هلال احمر ویژه حجاج دانست.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول