اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم ساوه بی‌صبرانه در انتظار ورود ضریح امام حسین (ع)

خبرگزاری فارس: مدیر پروژه ضریح امام حسین (ع) با اشاره به بدرقه باشکوه مردم شریف تهران گفت: کاروان ضریح جدید امام حسین (ع) به لطف خدا ساعت 13 وارد ساوه می‌شود.

مردم ساوه بی‌صبرانه در انتظار ورود ضریح امام حسین (ع)

محمود پارچه‌باف لحظاتی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به بدرقه باشکوه مردم شریف استان تهران از ضریح مقدس و مطهر امام حسین (ع) گفت: مردم ولایت‌مدار تهران با حضور پرشور خود و برگزاری مراسم با شکوهی با ضریح امام حسین (ع) وداع کردند.

مدیر پروژه ضریح امام حسین (ع) افزود: کاروان «سفینه النجاة» در ادامه مسیر خود مورد استقبال مسافران، مسئولان و کارکنان فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قرار گرفت و پس از استقرار در جلوی ترمینال مراسم باشکوهی برگزار شد.

استقبال پرشور مردم روستای قاسم‌آباد از کاروان ضریح امام حسین (ع)

پس از برگزاری مراسم باشکوه در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) کاروان ضریح جدید امام حسین (ع) به سمت ساوه در حرکت است.

کاروان سفینه النجاة در مسیر ساوه پس از ورود به روستای قاسم‌آباد مورد استقبال باشکوه مردم این روستا و روستاهای اطراف بود که برای استقبال از این کاروان به اتوبان آمده بودند و حضور باشکوه جمعیت سبب توقف کاروان شد و مردم با اشک دیده به زیارت ضریح امام حسین (ع) آمدند.

پس از استقبال باشکوه مردم این منطقه کاروان به سمت ساوه در حال حرکت است.

کاروان سفینه النجاة در حال حاضر در خروجی روستای زرند قرار دارد.

 

کاروان ضریح جدید امام حسین (ع) ساعت 13 وارد ساوه می‌شود

مدیر پروژه ضریح امام حسین (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران خاطرنشان کرد: اگر مسیر را بدون توقف ادامه دهیم به لطف خدا تا ساعت 13 وارد شهر ساوه می‌شویم.

پارچه‌باف با اشاره به استقبال مردم قاسم‌آباد از کاروان سفینه النجاة گفت: همه مردم این روستا و روستاهای اطراف با حضور پرشور خود با شکوه خاصی از کاروان ضریح جدید امام حسین (ع) استقبال کردند و به زیارت ضریح آمده بودند.

این گزارش حاکی است، کاروان ضریح امام حسین (ع) در حال حاضر در 50 کیلومتری شهر ساوه است.

ضریح مطهر ابا عبدالله الحسین (ع) به شهر ساوه و پس از آن به شهرهای اراک، بروجرد، خرم آباد، دزفول، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر منتقل می شود و مردم هر شهر یک روز میزبان آن خواهند بود.

این ضریح پس از خرمشهر از طریق مرز شلمچه وارد کشور عراق می شود تا به کربلای معلی انتقال یابد.

انتهای پیام/2462/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول