اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح جایگاه سوخت سی‌ان‌جی زنگی‌آباد

تعداد جایگاه‌‌های سوخت سی‌ان‌جی‌ کرمان به 64 رسید

خبرگزاری فارس: جایگاه سوخت سی‌ان‌جی شهر زنگی‌آباد کرمان افتتاح و تعداد جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی استان کرمان به 64 باب رسید.

تعداد جایگاه‌‌های سوخت سی‌ان‌جی‌ کرمان به 64 رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، با راه‌اندازی جایگاه سی‌ان‌جی شهر زنگی‌آباد کرمان، تعداد جایگاه‌های گاز طبیعی فشرده در استان کرمان به 64 باب افزایش یافت.

عملیات احداث این جایگاه که برای ساخت و راه‌اندازی آن بالغ بر یک میلیارد ریال از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هزینه شده‌ از نیمه دوم سال 89 آغاز‌ و اکنون به بهره‌برداری رسید.

این جایگاه با ظرفیت کمپرسور یک هزار و 500 متر مکعب بر ساعت، شش نازل و فشار گاز ورودی 250PSI و اشتغالزایی برای پنج‌ نفر و در مجموع توانایی ارائه سوخت به یک هزار و 200 تا یک هزار و 300 خودرو طی شبانه‌روز را دارد.

‌بر این اساس هم اکنون با افتتاح این جایگاه مجموع ظرفیت کمپرسورهای استان کرمان به 65 هزار و 935 متر مکعب بر ساعت و تعداد نازل‌های فعال استان نیز به 236 نازل رسیده است.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول