اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

تعطیلی 2 جایگاه سوخت در ملایر به علت بدهی بوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر گفت: تعطیلی چند روز اخیر در دو جایگاه سوخت در ملایر به دلیلی بدهی بوده است.

تعطیلی 2 جایگاه سوخت در ملایر به علت بدهی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور صبح امروز در جمع خبرنگاران ملایر درباره علت تعطیلی دو جایگاه سوخت «ستاره» و «نظری» این شهرستان اظهار کرد: این دو جایگاه به دلیل پرداخت نکردن هزینه گاز دریافتی، تعطیل شده است چراکه در پرداخت بدهی‌ها نمی‌توان از حق دولت گذشت.

وی با اشاره به اینکه گاز مورد نیاز برای سوخت خودروها به صورت امانت در اختیار جایگاه‌ها قرار می‌گیرد، افزود: پرداخت بدهی در هر دستگاه و مراکز خدماتی امری مسلم و واجب است و برای خدمات‌رسانی و رفاه حال مردم باید بدهی‌های شرکت‌های خدمات‌رسان پرداخت شود.

فرماندار ملایر گفت: بدهی این دو جایگاه بالاست و از مبالغی که از بابت فروش گاز دریافت کرده‌اند، حق دولت را پرداخت نکرده و این امر باعث مشکل در این دو جایگاه شده که طی هفته‌های اخیر باعث مشکلاتی نیز برای شهروندان شده است.

خیریانپور تصریح کرد: در ابتدا به خاطر مردم برای جلوگیری از تعطیلی برخی از جایگاه‌های بدهکار وساطت کردیم اما پرداخت نکردن بدهی‌ها باز هم ادامه داشته است و بدهی برخی از آنها به 300 تا 400 میلیون تومان نیز می‌رسد.

وی به دلیل تعطیلی جایگاه سوخت شهرداری در میدان استقلال شهر ملایر اشاره کرد و علت را نقص فنی یکی از قطعات عنوان و ابراز کرد: به علت تعمیر قطعه، مردم با تعطیلی این جایگاه مواجه شدند.

فرماندار شهرستان ملایر افزود: با توجه به وسعت شهرستان، ملایر رتبه نخست استان به لحاظ تعداد جایگاه‌های سوخت در میان سایر شهرستان‌ها را داراست و امیدواریم بتوانیم در راستای هر چه بهتر خدمات‌رسانی به مردم شهرستان پاسخگوی نیاز آنها باشیم.

وی از فعالیت 12 پمپ بنزین و جایگاه سوخت در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: با توجه به نیاز شهرستان در این راستا طی آینده‌ای نزدیک به جایگاه‌های سوخت در شهرستان افزوده می‌شود.

خیریانپور از ساخت دو جایگاه سوخت در شهر جوکار جنب شهرداری و خیابان شهید تاجوک ملایر خبر داد و گفت: این دو جایگاه نیز به دنبال دریافت مجوز برای آغاز فعالیت هستند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول