اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن:

مدیران با روحیه بسیجی در بین مردم آرامش ایجاد کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار فومن گفت: مدیران با روحیه بسیجی آرامش بیشتری در بین مردم ایجاد کنند.

مدیران با روحیه بسیجی در بین مردم آرامش ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، اسماعیل قربانزاده عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهر با بیان اینکه در شرایط فعلی با تعامل می‌توان مشکلات را برای یکدیگر کاهش داد، اظهار کرد: باید با دوستی، همدلی و تعامل زندگی بهتری را برای یکدیگر رقم زنیم و مدیران با روحیه بسیجی آرامش بیشتری را در بین مردم ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه مزایای تعامل و همدلی در سیل‌های اخیر فومن نمود پیدا کرده است، افزود: از فروردین تا مهر امسال شاهد پنج مرحله سیل در فومن بودیم که 21 میلیارد تومان به تاسیسات زیربنایی و عمرانی فومن خسارت وارد کرد و با تلاش و همدلی مدیران نهادها توانستیم تنها با 2 میلیارد تومان بودجه شرایط را برای مردم به حالت طبیعی برگردانیم.

این مسئول با بیان اینکه ستاد سوخت فومن هر 48 ساعت تشکیل می‌شود، افزود: در آستانه فصل زمستان و برودت هوا قرار داریم و لازم است که مدیران دستگاه‌ها و نهادها تمهیدات لازم را برای شرایط سخت تدارک ببینند و ذخیره نفت داشته باشند.

وی بازرسی از دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید مدیران قرار داد و یادآور شد: مدیران باید از خسارت جبران‌ناپذیر جلوگیری کنند و تمام مدارس به وسایل گرمایشی نفت‌سوز مهیا شوند و تامین نفت داشته باشند.

قربانزاده دوگانه‌سوز شدن مرغداری‌ها و نانوایی‌ها را مهم دانست و از صاحبان آنها خواست نسبت به دوگانه‌سوز شدن تاسیسات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/2300/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول