اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتاب مسیر مدیران موفق قم رونمایی شد

خبرگزاری فارس: کتاب مسیر مدیران موفق قم که به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم آماده شده است رونمایی شد.

کتاب مسیر مدیران موفق قم رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی در مراسم رونمایی از کتاب مدیران موفق قم اظهار کرد: یکی از شاخه‌ها و ارکان مهم و مؤثر در اقتصاد پویا حضور فعال کارآفرینان است.

وی افزود: ‌این کارآفرینان هستند که رفاه را در سایه اقتصادی سالم برای جامعه به ارمغان می‌آورند و سبب افزایش سرمایه ملی، تولید، اشتغال پایدار و صادرات می‌شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم اهمیت توجه به قشر کارآفرین جامعه را مدنظر قرار داد و تصریح کرد: اگر توجه و عنایت لازم به کارآفرینان صورت نگیرد در حق آنها و جامعه جفا کرده‌ایم. باید با کمک و همدلی به یاری کارآفرینان برویم و آنها را در جایگاه واقعی خود قرار دهیم.

وی وظایف صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی را توجه به عوامل مؤثر در تولید و اشتغال پایدار عنوان و خاطر نشان کرد: شرکت شهرک‌های قم برنامه‌های مختلفی را در این راستا تدوین و اجرا کرده که از مهم‌ترین آنها مستندسازی تجربیات کارآفرینان برتر استان است.

فرشچی اضافه کرد: در این اقدام عوامل مختلف موفقیت کارآفرینان هم بعد از جمع‌آوری و تدوین در قالب کتابی با عنوان مسیر مدیران موفق کارآفرین به چاپ رسید تا منبعی مناسب و قابل استفاده برای جوانان و افرادی که در عرصه صنعت جویای نام هستند، باشد.

وی ادامه داد: محتوای این کتاب بیان موفقیت‌های افراد با توجه به شرایط مختلف زمانی و وجود مشکلات با استفاده از روش‌های تجربی، خلاقیت‌ها و ابتکارات کارآفرینان است که می‌طلبد مدرسان و مراکز آموزشی به مطالب عنوان شده در این کتاب توجه کنند.

انتهای پیام/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول