اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

عزل و نصب مدیران در ادارات گرمی غیر سیاسی است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی عزل و نصب مدیران در ادارات این شهرستان را غیر سیاسی اعلام کرد.

عزل و نصب مدیران در ادارات گرمی غیر سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی زنگیر صبح امروز در نشستی با مسئولان گرمی اظهار داشت: داشتن پست و مقام در هر اداره‌ای بیانگر توانمندی فرد نیست بلکه هر جا بتوانیم خدمتی شایسته را به مردم ارائه کنیم آنگاه است که توانایی خود را به منصه ظهور رسانده ایم.

وی با بیان اینکه شاخص‌های مدیریتی در شهرستان گرمی بر حسب توانمندی افراد است، خاطرنشان کرد: هر فردی که خود را برای خدمت‌رسانی به مردم مصمم بداند در جایگاه حقوقی خود باقی خواهد ماند.

فرماندار گرمی ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم کرده و به ناکامی دشمن در نبرد اقتصادی با ایران منجر شده است.

این مسئول بیان داشت: رعایت شاخص‌های اقتصاد مقاومتی بر همگان واجب است و این راهبرد مقام معظم رهبری کشور را در برابر هجمه‌های اقتصادی دشمن بیمه می‌کند.

وی با تاکید بر صرفه‌جویی در مصارف آب، برق و گاز اماکن دولتی گفت: مصرف کم نباید در عملکرد ادارات تاثیر بد داشته باشد بلکه باید استفاده بهتر مورد توجه قرار بگیرد.

فرماندار گرمی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: روزمرگی آفت دستگاه اداری است و متاسفانه برخی از ادارات گرمی دچار این معضل شده‌اند و گاهی عزل و نصب‌ها با هدف احیای خدمات اداری و استفاده از فکر نو و کارکنان با انگیزه خدمتی بالا انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست حسین سلیمی به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، لطیف وطن‌خواه به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی، حجت‌الاسلام فاتحی به عنوان سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه و رنجبر به عنوان رئیس بانک صادرات گرمی معرفی شدند.

انتهای پیام/62007/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول