اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران:

تخلف از سوی مدیران پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با اعلام اینکه هیچ تخلفی از سوی مدیران پذیرفته نیست، گفت: تخلف نباید در دانشگاه پیام نور شکل گیرد.

تخلف از سوی مدیران پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، صادقعلی موحدمنش پیش‌ازظهر امروز در جلسه روسای مراکز واحدها و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور که در تالار خاتون کله بست بابلسر برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین و یارانش و تقدیر از اعضای شورای دانشگاه اظهار داشت: شورای دانشگاه همیشه با نگاه ویژه و تام به تحلیل، بررسی و آسیب‌شناسی نسبت به موضوعات مختلف می‌پردازد.

وی با تقدیر از مدیران و روسای استانی و با اشاره به اینکه هیچ تفکیکی درباره ستاد و مراکز و واحدهای استان وجود ندارد، گفت: لازم است مدیران با یک نگاه کاملا سیستمی با مسائل برخورد کرده و هیچ صف‌بندی در این خصوص ایجاد نکنند.

موحدمنش بیان داشت: هر چند مشکلات زیادی در سطح کشور وجود دارد اما ما می‌خواهیم تحلیل‌هایمان واقع‌بینانه و منصفانه باشد و نمی‌خواهیم با موضوعات برخورد احساساتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ دخالتی از سوی  معاونان و شورای دانشگاه که به عنوان عالی‌ترین مرجع هستند، نشده، گفت: تمام کارهای انجام شده برای حمایت و پشتیبانی بوده است و قصد دخالت نداریم.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران خاطرنشان کرد: تمام سیاست‌ها و برنامه‌هایمان برای اجرای قوانین و مقررات است، چرا که اجرای قوانین و مقررات برای ما امری مهم است.

وی افزود: ما هیچ مشکلی درباره اجرای قوانین و مقررات نداشته و اگر از سوی مدیر یا معاون ممانعتی مشاهده می‌شود برای حمایت بوده و همان طور که بارها گفتم سرعت در کار ملاک نبوده بلکه اصل، رعایت حفظ قوانین و مقررات است.

موحدمنش با اعلام اینکه هیچ تخلفی از سوی مدیران استانی پذیرفته نیست، گفت: تخلف نباید در دانشگاه پیام نور شکل گیرد و مدیران با حفظ اصول و مقررات احتیاط‌های لازم اخلاقی را داشته باشند تا مشکلی ایجاد نشود.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران برنامه‌ریزی از سوی مدیران را امری مهم دانست و افزود: لازم است تمام مدیران یک برنامه‌ریزی پنج ساله یا مدون داشته باشند.

وی تصریح کرد: در سال جدید انتظارات زیادی از شما مدیران داشتم  اما تحولات کمتر صورت گرفت و انتظاراتم برآورده نشد که در این جا یک بار دیگر از شما می‌خواهم با تشکیل جلساتی که با مدیران و کارشناسان خود در روزهای دوشنبه برگزار می‌کنید حتما از اعضای هیئت علمی به عنوان اتاق فکرخود استفاده کنید.

موحدمنش اضافه کرد: ما در شرایط خاصی قرار داریم، چرا که تا به حال علیرغم اینکه هیچ اعتباری در اختیارشان قرار نگرفت، اما هیچ پروژه و طرحی دچار مشکل نشد و در استان نیز نه تنها تمام پروژه‌ها به سرعت پیش می‌رود بلکه ما به دنبال توسعه طرح هستیم.

این مسئول با بیان اینکه مدیران باید برنامه‌های مدون شده ارائه دهند، گفت: در رابطه با بخش آموزش وظیفه ما حمایت از توسعه رشته‌هاست و لازم است در این راستا 7 مراکز دانشگاهی ما به سمت توسعه تکمیلی حرکت کرده و زمینه لازم را فراهم کنند.

وی افزود: آمادگی لازم درباره قطعنامه توسعه رشته‌ها را داریم و در این بخش حمایت می‌کنیم چرا که آنچه در آینده شما را جلو می‌برد توسعه رشته‌هاست و از مراکز هفت‌گانه می‌خواهیم با امکاناتی که دارند زمینه توسعه رشته‌های مختلف را فراهم کنند و واحدها هم ببینند در چه رشته‌هایی ظرفیت دارند آنها را مشخص کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران خاطرنشان کرد: مسائل مربوط به دانشجویان باید در صدر برنامه‌های ما قرار گرفته و باید سیاست‌هایمان را به گونه‌ای تنظیم کنیم تا بسیاری از فعالیت‌هایمان با هزینه کمتر انجام شود.

موحدمنش برخورد درست با دانشجویان را امری مهم دانست و گفت: دانشجویان ولی نعمت ما بوده و ما ولی دانشجویان هستیم هیچ مدیر یا مسئولی حق ندارد با دانشجو برخورد نامناسب داشته باشد و در صورت مشاهده  تخلف از سوی دانشجو باید به کمیته انضباطی معرفی شوند.

وی با تقدیر از دو واحد دانشگاه پیام نور کله بست و بهنمیر بابلسر اظهار داشت: این دو واحد از واحدهای موفق ما در سطح استان بوده که لازم است دیگر واحدها با الگو از این دو واحد در جهت توسعه گام بردارند.

انتهای پیام/86010/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول