اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هر هفته در مشهد صورت می‌گیرد

بررسی و واکاوی عملکرد مدیران استانی در خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی گفت: واکاوی عملکرد مدیران مؤسسات مختلف دولتی، نیمه دولتی و خصوصی با توجه به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به ‌صورت هفتگی در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی انجام می‌شود.

بررسی و واکاوی عملکرد مدیران استانی در خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی

سید علی میررضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: واکاوی عملکرد مدیران خراسان‌رضوی، از طریق دعوت آنان به دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی و پرسش و پاسخ صریح از سوی خبرنگاران این خبرگزاری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این سلسله نشست‌ها که در گذشته نیز سابقه داشته است، به‌صورت دائمی از پنجشنبه 16 آذر ماه تا پایان سال‌ جاری انجام می‌شود.

مدیر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی با اشاره به اهداف خبرگزاری فارس خاطر نشان کرد: سیاست‌ اصلی خبرگزاری فارس نشان دادن نقاط ضعف و قوت مدیران و سازمان‌های مختلف است که با اطلاع‌رسانی درست و سریع به جامعه انجام می‌شود.

میررضوی انجام نشست‌های خبری با مدیران ادارات و سازمان‌های مختلف را از اقدامات مفید و کارساز برای بهبود عملکرد تمام ارگان‌ها دانست و تاکید کرد: با استفاده از این روش می‌توان نقاط قوت و کاستی‌های هر ارگان و مؤسسه‌ای را شناخت تا بتوان از آنها در راستای ارتقای خدمت‌رسانی استفاده کرد.

وی با اشاره به شرایط ویژه استان خراسان‌رضوی و ظرفیت‌های این استان تاکید کرد: نمایندگی خبرگزاری فارس در خراسان‌رضوی این نشستها را در راستای خط‌ مشی خبرگزاری فارس، سعی در اطلاع رسانی سریع و صحیح به مردم دارد.

مدیر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی افزود: در این راستا با توجه به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، برگزاری نشست‌ها با مدیران سازمان‌های مختلف دولتی، نیمه‌دولتی و خصوصی می‌تواند در امر اصلاح امور و اطلاع‌رسانی صحیح به مردم بسیار کمک‌کننده باشد.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول