اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش رامسر:

بسیج سازندگی به دانش‌آموزان متخصص نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش رامسر تاکید کرد: در اجرای تخصصی اردوی هجرت 3 نیاز به تخصص دانش‌آموزان در امر بسیج سازندگی داریم.

بسیج سازندگی به دانش‌آموزان متخصص نیاز دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر مراسم اختتامیه اردوی 10 روزه هجرت 3 دانش‌آموزی بعد از ظهر امروز در هنرستان عباس حریری رامسر با همکاری سپاه ناحیه و آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش رامسر در این مراسم با قدردانی از دانش‌آموزانی که در این اردو شرکت کردند، گفت: در هجرت یک رفتن اقشار مختلف به جبهه‌های جنگ و در هجرت 2 هم بازسازی‌های بعد جنگ تحمیلی و در هجرت 3 توسعه و آبادانی کشور در ابعاد مختلف را داشته‌ایم.

محمدرسول حیدرپور در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در قالب شعار و نام‌گذاری سال جاری، راه رسیدن به توسعه ملی را به همه ما نشان داده است.

وی با بیان این مطلب که کار عار نیست و بزرگان دینی ما همیشه در حال کار و فعالیت بوده‌اند، اظهار داشت: کار مایه رشد و بالندگی فرد و همچنین جامعه است.

حیدرپور با اشاره به عملکرد اردوهای جهادی در قالب دانش‌آموزی گفت: با همکاری 105 تن از دانش‌آموزان، 23 مدرسه تکمیل و یا بهسازی و زیباسازی شد.

رئیس آموزش و پرورش رامسر اعلام کرد: ما نیاز به تخصص دانش‌آموزان در امر سازندگی داریم.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه رامسر نیز با اشاره به کسب رتبه عالی اردوی هجرت 3 رامسر در استان مازندران تصریح کرد: ما در همه اردوهای هجرت موفق بوده‌ایم و معنویتی که در این اردوها وجود دارد موجب سربلندی و آبادانی میهنمان شده است.

صادق حمیدی گفت: بسیاری از مجاهدان در این اردوها خارج از کادر سپاه بودند ولی علاوه بر شغل و فعالیت روزمره، تعامل و حضور مقتدرانه‌ای با بسیج داشته‌اند.

انتهای پیام/86003/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول