اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال تحصیلی آتی صورت می‌گیرد

اجرای نظام «3-3-3-3» برای 30 درصد از دانش‌آموزان ابتدایی اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌های نظام آموزشی استان پیش‌بینی می‌شود که در سال تحصیلی آتی 30 درصد از دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان زیر پوشش نظام «3-3-3-3» قرار بگیرند.

اجرای نظام «3-3-3-3» برای 30 درصد از دانش‌آموزان ابتدایی اصفهان

نجیمه باجلان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید با اجرای نظام«3-3-6» در مدارس تحولات بسیاری در زمینه فضا و نیروی انسانی مورد نیاز در مدارس ایجاد شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان سال تحصیلی جدید را بدون هیچ کمبودی در زمینه فضا و نیروی انسانی آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز با وجود گذشت حدود سه ماه از ابتدای سال تحصیلی جدید هیچ کمبودی در مدارس استان وجود ندارد، ادامه داد: در سال تحصیلی جدید حدود 10 درصد از دانش‌آموزان دوره ابتدایی نیز به صورت آزمایشی زیر پوشش طرح «3-3-3-3» قرار گرفتند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر حدود 400 هزار دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی دوره ابتدایی تحصیلی می‌کنند که طرح «3-3-3-3» برای حدود 40 هزار نفر از این افراد اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی آتی درصد بیشتری از استان زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند، اضافه کرد: براساس برنامه‌های نظام آموزشی استان پیش‌بینی می‌شود که در سال تحصیلی آتی 30 درصد از دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان زیر پوشش نظام «3-3-3-3» قرار بگیرند.

باجلان تاکید کرد: بر اساس یافته‌های پژوهش‌های تربیتی آموزش دانش‌آموز شش و 12 ساله در یک محیط آموزشی دارای مشکلاتی است و با توجه به این موضوع اجرای نظام «3-3-3-3» در میان دانش‌آموزان دوره ابتدایی یک امر مهم و ضروری تلقی می‌شود.

انتهای پیام/63001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول