اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس حوزه خانواده:

دشمن درصدد تحریف جایگاه زن در جامعه است

خبرگزاری فارس: کارشناس حوزه خانواده صدا و سیما گفت: دشمن تلاش کرده تا نقش و جایگاه زن در جامعه را تحریف کند.

دشمن درصدد تحریف جایگاه زن در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام مسعود عالی صبح امروز در همایش خانواده و کیفیت زندگی کاری که در سالن خاتم استانداری برگزار شد اظهار داشت: دشمن در جریان جنگ نرم به دنبال براندازی کانون خانواده‌ها است.

وی افزود: دشمن همواره تلاش دارد با ورود فرهنگ غربی، ارزش‌ها را در جامعه وارونه جلوه دهد و ارزش‌ها به ضد ارزش تبدیل شوند.

کارشناس حوزه خانواده ادامه داد: دشمن تلاش کرده تا نقش و جایگاه زن در جامعه را تحریف کند. حفظ جایگاه زن، همسرداری، مسئولیت در قبال فرزندان، مادر بودن و مشاغل اجتماعی متناسب، از وظایف بانوان در جامعه است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی با تأثیر رسانه‌های مختلف از قبیل تلویزیون، اینترنت و ... نقش پدر و مادر کم‌رنگ‌تر از گذشته شده لذا والدین باید با ایجاد فضای رفاقت از دوری و جدایی فرزندان از کانون خانواده جلوگیری کرده و مسئله امربه معروف و نهی از منکر را به شکل‌ها و ظرافت‌های خاصی در خانواده اجرا کنند.

کارشناس حوزه خانواده صدا و سیما با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) گفت: برای تربیت و تعالی فرزندان پدر و مادر به عنوان اولین الگو در خانواده باید عامل به خیر بوده و فضای خانه به گونه‌ای باشد که یاد خدا همیشه و در همه مواقع در فضای خانه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/75002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول