اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

آموزش‌های ارائه شده در مانورها در خانواده‌ها نهادینه شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل خواستار نهادینه شدن آموزش‌های ارائه شده در مانورهای ایمنی و حوادث در خانواده‌ها شد.

آموزش‌های ارائه شده در مانورها در خانواده‌ها نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میرکمال‌الدین میرجعفریان پیش از ظهر امروز در چهاردهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدرسه راهنمایی امید انقلاب اردبیل اظهار داشت: هرگونه حوادث و بلایای غیر مترقبه‌ای ممکن است در طی زندگی افراد را درگیر کند، اما در این میان راهکارهایی را نیز برای مقابله با این حوادث باید پیش‌بینی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تبدیل تهدید به فرصت باید یکی از اساسی‌ترین اهداف ما در هنگام بروز حوادث باشد افزود: آموزش‌هایی که در مانورهای ایمنی و حوادث به دانش‌آموزان ارائه می‌شود باید در درون آنها نهادینه شده و در خانواده‌ها نیز به آن پرداخته شود.

این مسئول، اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی به خانواده‌ها را نیز در مقابله با حوادث و بلایا بسیار مهم و حیاتی اعلام کرد و گفت: برخورد مناسب با حوادث، داشتن برنامه‌ریزی و آمادگی کامل مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند افراد جامعه را در مقابله با حوادث یاری کند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل هشتم آذر سالروز برگزاری مانور ایمنی در مدارس کشور را یادآور شد و ابراز داشت: در سطح کشور 12 میلیون و 800 هزار دانش‌آموز در 14 هزار مدرسه و در استان اردبیل نیز 225 هزار دانش‌‌آموز در 3 هزار مدرسه در این مانور شرکت می‌کنند.

وی اذعان داشت:‌ امیدواریم با فرصت ایجاد شده بتوانیم دانش‌آموزان را برای مقابله با انواع تهدیدها و حوادث غیر مترقبه آماده کنیم.

این مسئول تقویت و تحکیم مدارس و بافت‌های فرسوده را جزو اهداف اساسی دولت و مجلس اعلام کرد و متذکر شد: در سطح روستاها نیز این امر جزو برنامه اصلی مسئولان قرار دارد و برنامه‌های منظمی در خصوص نوسازی بافت‌های فرسوده و تقویت سکونت‌گاه‌ها در محل‌های روستایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/62003/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول