اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

افتخار می‌کنیم حماسه‌ای دیگر در مناطق زلزله‌زده خلق شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: افتخار می‌کنیم با مشارکت تمام رده‌های سپاه حماسه‌ای دیگر در مناطق زلزله‌زده با تأمین سرپناه برای زلزله‌زدگان خلق شد.

افتخار می‌کنیم حماسه‌ای دیگر در مناطق زلزله‌زده خلق شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان بعدازظهر امروز در مراسم تحویل اسناد واحدهای بازسازی شده مناطق زلزله‌زده توسط بسیج سازندگی در اهر، حضور بیش از 250 مهندس و کارشناس فنی سپاه را در مناطق زلزله‌زده ارسباران از افتخارات این نهاد مردمی برشمرد.

وی افزود: این افراد با مدیریت شایسته در امر ساخت و ساز و ارائه طریق خدمت‌رسانی مطلوب در این مناطق حضور مؤثر داشتند.

پورجمشیدیان گفت: با حمایت‌های ویژه فرمانده کل سپاه تمام امکانات مورد نیاز منطقه و ماشین‌آلات لازم در کمترین زمان ممکن در منطقه حضور یافتند که نقش مؤثری را در عملیات آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله‌زده داشتند.

وی، کارهای انجام شده در مناطق زلزله‌زده را بسیار مثبت اعلام کرد و افزود: کارهای بزرگی در مناطق زلزله‌زده شده و همه مسئولان در کنار مردم به صورت شبانه‌‌روزی تلاش دارند تا در کمترین زمان بتوانند سرپناه مناسب برای ساکنان مناطق زلزله‌زده فراهم کنند.

فرمانده سپاه عاشورا از تلاش‌های استاندار آذربایجان‌شرقی قدردانی کرد و گفت: استاندار بسیجی در این صحنه با مدیریت مناسب در امر بازسازی مناطق زلزله‌زده نقش مؤثر داشتند؛ در حق فعالان در امر زلزله جفا می‌کنند کارهای بسیار بزرگ و مؤثری انجام شده است.

وی تصریح کرد: با مشارکت تمام رده‌های سپاه، بسیج سازندگی و مهندسی نیروی زمینی کارهای قابل توجهی انجام شده و افتخار می‌کنیم که حماسه‌ای دیگر را در مناطق زلزله‌زده با تأمین سرپناه برای زلزله‌زدگان خلق کرده‌اند. 

وی، تبدیل تهدید به فرصت در مناطق زلزله‌زده را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد؛ با پیشرفت به وجود آمده و ایجاد زیرساخت‌های لازم مهاجرت معکوس در این مناطق اتفاق افتاده و ساکنان فصلی این مناطق که در شهرهای دیگر زندگی می‌‌کنند بازگشته و جزو ساکنان دائمی این مناطق شوند تا شاهد رونق روزافزون در این مناطق باشیم.

این مسئول با بیان اینکه 3 هزار نفر بسیجی، پاسدار و پیشکسوت در مناطق زلزله‌زده در حال فعالیت هستند، گفت: 300 دستگاه ماشین‌آلات مهندسی در امر آواربرداری و حمل و نقل مصالح فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول