اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به نمایندگی از 60 پروژه بسیج سازندگی

کتابخانه روستای بورنگ درمیان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: کتابخانه عمومی امام حسین(ع) روستای بورنگ از توابع درمیان با مساحت 120 مترمربع به نمایندگی از 60 پروژه بسیج سازندگی افتتاح شد.

کتابخانه روستای بورنگ درمیان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری درمیان، استاندار خراسان‌جنوبی در مراسم افتتاح این پروژه‌ها و در جمع مردم روستای بورنگ ضمن تسلیت ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین(ع) اظهار کرد: بسیج مولود انقلاب و عصاره همه ارزش‌های الهی و توحیدی است که ریشه در رسالت انبیای الهی دارد.

قهرمان رشید با بیان اینکه امروز بسیج، محور توسعه ارزش‌های اسلامی و انسانی در دنیا است، گفت: این تفکر ناب دارای اثرات سازنده‌ای برای تمامی آزادی‌خواهان و آزاداندیشان دنیا است که در تمامی عرصه‌ها الگو است.

وی به فعالیت‌های بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: اقدامات بسیج سازندگی چه در بعد کمی و چه در بعد کیفی اقدامات بسیار مطلوب و مناسبی است که امید است این روند سیر صعودی داشته و سایر نقاط محروم استان نیز بتواند از این نهاد ارزشی بهره‌مند شوند.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: امروز فعالیت‌های بسیج سازندگی از مرز اقدامات عمرانی گذشته و انجام امور فرهنگی به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی بسیج مورد اهتمام جدی قرار گرفته است.

رشید یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارند تا پروژه‌های بیشتری را برای اجرا در اختیار بسیج سازندگی استان قرار دهند.

فرماندار درمیان نیز در این مراسم گفت: همزمان با این طرح سه طرح عمرانی دیگر با اعتبار 50 میلیون تومان در روستاهای درمیان به بهره‌برداری می‌رسد.

رجبعلی براتی اظهار کرد: بهره‌برداری از پایگاه مقاومت براندود، مرمت قنات محمدیه و استخر ذخیره‌سازی آب روستای نگینان از جمله این طرح‌های عمرانی است که با افتتاح آن‌ها قریب یک‌هزار و 500 خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول