اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتابخانه شهر درجزین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین کتابخانه شهر درجزین که به نام پیامبر اعظم(ص) مزین شده است، آغاز به کار کرد.

کتابخانه شهر درجزین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان، با این اقدام، تعداد کتابخانه‏های عمومی استان سمنان به 52 باب رسید.

مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه این کتابخانه تنها کتابخانه افتتاح شده در هفته کتاب در استان سمنان است، افزود: کتابخانه شهر درجزین از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان بود که با اعتبار 220 میلیون تومانی وزارت نفت ساخته شد.

امیرعلی عموزاده گفت: مساحت این کتابخانه، 437 متر مربع بوده و دارای سالن‏های مطالعه خواهران و برادران، کافی‏نت و بخش کودک است.

عموزاده با بیان اینکه ساخت این کتابخانه توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس انجام شده است، افزود: در مرحله نخست، 5 هزار جلد کتاب به این کتابخانه اختصاص داده شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: بیش از 10 باب کتابخانه دیگر تا پایان امسال در شهرهای مختلف استان افتتاح می‏شود.

همچنین هم‏زمان با افتتاح این کتابخانه، شهرداری درجزین بیش از 20 جلد کتاب با عنوان «شهر درجزین» را به این کتابخانه هدیه کرد.

انتهای پیام/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول