اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‏های استان سمنان:

کتابخانه‏های سمنان باید تا حد استانداردهای جهانی ارتقا یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان تاکید کرد: کتابخانه‏های سمنان باید با تلاش همه‏جانبه مسئولان، تا حد استانداردهای جهانی ارتقا یابد.

کتابخانه‏های سمنان باید تا حد استانداردهای جهانی ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از ستاد هفته کتاب اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان، در مراسمی در شهر ایوانکی، از برگزیدگان و فعالان عرصه کتاب و کتاب‏خوانی شهرستان گرمسار تجلیل شد.

مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان در این مراسم گفت: استان سمنان از نظر شاخص‏های کتاب‏خوانی به نسبت جمعیت از رتبه خوبی برخوردار است.

امیرعلی عموزاده، وضعیت موجود را رضایت‌بخش ندانست و تلاش کتابداران را برای ارتقای کمی و کیفی کتابخانه‏ها تا حد استانداردهای جهانی را بسیار با اهمیت تلقی کرد.

امام جمعه ایوانکی نیز در این مراسم درباره فضیلت کسب علم و توجه به کتاب و کتاب‏خوانی مطالب ارزشمندی ارائه و مطالعه را شاه کلید شهر علم معرفی کرد.

در ادامه جلسه، برنامه‏های متنوعی شامل شعرخوانی، قصه‏گویی، شاهنامه‏خوانی و نمایش توسط اعضای کتابخانه عمومی ایوانکی اجرا شد.

مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان همچنین در جمع جمع کتابداران و مسئولان کتابخانه‏های عمومی شهرستان گرمسار حضور یافت.

در این نشست، کتابداران و مسئولان کتابخانه‏های عمومی شهرستان گرمسار با طرح مسائل کتابخانه‏ای و شغلی، با عموزاده به گفت‏وگو پرداختند.

مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان پس از شنیدن مباحث کتابداران، به ارائه نقطه نظرات خود و راهکارهایی در خصوص بهتر شدن وضعیت موجود کتابخانه‏های شهرستان گرمسار پرداخت.

عموزاده در پایان از نمایشگاه کاریکاتور با موضوع کتاب و کتاب‏خوانی در گرمسار بازدید کرد.

انتهای پیام/2249/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول