اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرآن و عترت آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدرسه‌محوری مبنای فعالیت‌های قرآنی نظام آموزشی اصفهان است

خبرگزاری فارس: مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدرسه‌محوری به عنوان مبنای فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش در بین دانش‌آموزان بوذه و مدرسه جایگاهی برای تبیین آموزه‌های قرآنی در مقابل هجمه‌های دشمن است.

مدرسه‌محوری مبنای فعالیت‌های قرآنی نظام آموزشی اصفهان است

مهدی نم‌نبات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه راه‌اندازی مدارس تخصصی قرآن یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اجرایی آموزش و پرورش استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: استعداد‌های قرآنی بسیاری در میان دانش‌آموزان مدارس موجود در سطح استان نهفته است.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش می‌تواند با برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی به شناسایی استعداد‌های قرآنی موجود در مدارس بپردازد و دانش‌آموزان مستعد بارور شدن در برنامه‌های قرآنی را به منظور فعالیت مستمر در زمینه موضوعات قرآنی آماده کند.

مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: مدرسه‌محوری به عنوان مبنای فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش استان در میان دانش‌آموزان به شمار می‌رود و مدارس جایگاهی برای حفظ و تبیین آموزه‌های قرآنی در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی به عنوان محور سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش تلقی می‌شود، ادامه داد: البته تمام برنامه‌های قرآنی تعریف شده در آموزش و پرورش استان مبتنی بر این سند است و امسال فعالیت‌های قرآنی در نظام آموزشی از سطح استان و منطقه‌ای به سمت مدارس‌ رفته‌است.

نم‌نبات تاکید کرد: درصدد تقویت مبانی اعتقادی در میان دانش‌آموزان و فرهنگیان موجود در سطح استان هستیم و آموزش و پرورش با اجرای برنامه‌های قرآنی به دنبال واکسینه‌شدن دانش‌آموزان در مقابل فرقه‌های انحرافی و هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام/63001/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول