اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی خراسان‌رضوی:

نرخ بلیت‌های خارجی 105 درصد افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی خراسان رضوی گفت: نرخ بلیت‌های خارجی 105 درصد افزایش یافته است.

نرخ بلیت‌های خارجی 105 درصد افزایش یافته است

مجید فرقانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بلیت‌های داخلی 65 درصد و بلیت‌های خارجی 105 درصد افزایش قیمت داشته که سبب بی‌ثباتی در بازار سفر‌های خارجی شده است.

وی ادامه داد: برنامه تورهای مسافرتی نیز وابسته به شرایط بازار و تلاطم‌های نرخ ارز است که در این شرایط نمی‌توان قیمت واحدی برای بلیت‌های خارجی و تورهای مسافرتی ارائه کرد.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی خراسان‌رضوی بیان کرد: افزایش بلیت‌های خارجی کاهش چشمگیری در تورهای مسافرتی داشته است و همچنین مسافرین داخلی نیز کاهش داشته است.

فرقانی عنوان کرد: مسیرهای عتبات عالیات تفاوتی با پروازهای دیگر ندارد و قیمت بلیت‌ آن مانند دیگر سفرهای خارجی است و همچنین بلیت کربلا 90 درصد افزایش قیمت داشته است.

وی خاطر نشان کرد: هنوز تسهیلاتی برای مسافرین عتبات عالیات در نظر گرفته نشده و امیدواریم با ثبات در نرخ ارز بتوانیم هجمه به وجود آمده در بازار بلیت‌های مسافرتی کمی آرام شود.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی خراسان‌رضوی اظهار کرد: با حذف ارز 1226 تومانی تخصیصی به خطوط هوایی و افزایش قیمت سوخت تحویلی به این خطوط تا سقف هر لیتر 700 تومان، قیمت بلیت هواپیما در بخش‌های مختلف افزایش یافته است.

فرقانی تاکید کرد: این افزایش قیمت در دو بخش اعمال شده در بخش اول رشد قیمت پروازهای خارجی خطوط هوایی داخلی و بخش دوم مربوط به رشد قیمت خطوط هوایی خارجی است که از مبدأ ایران است.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول