اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

بردسکن دارای قابلیت‌های زیادی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: ایجاد کار و تولید در بردسکن که دارای قابلیت‌های زیادی است در راستای سال تولید، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

بردسکن دارای قابلیت‌های زیادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن علی‌اصغر امینی ظهر امروز با بیان استعدادهای منطقه در جمع 400 نفر از بردسکنی‌های مقیم شهرستان‌های مختلف کشورمان اظهار کرد: از آنجا که هر یک از شما دارای نظر و نیز ایده سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف هستید ،نوید روزهای خوشی برای شهرستان در پیش رو است.

امام جمعه بردسکن در همایش بردسکن در مسیر توسعه افزود: همه باید دست در دست هم برای آبادانی شهرستان گام بردارید.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان این همایش اظهار داشت: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی علیه کشورمان توطئه می‌کنند و تاکنون با هوشیاری ملت ایران نتوانسته به اهداف خود برسند.

وی موفقیت جهانی امروز ایران را مرهون دلاوری مردانی دانست که در هشت سال دفاع مقدس از مال و جان خود گذشتند و به درجه رفیع ایثارگری و شهادت نائل آمدند.

امینی گفت: تحریم دشمنان دیگر برای ایرانیان حالت عادی دارد و هر حیله آنان را با حضور فعال و حمایت از ولایت فقیه و مسئولان نظام خنثی می‌کنند.

امینی با بیان اینکه شهرستان بردسکن با توجه به شرایط اقلیمی به شهری چهار فصل تبدیل شده است  افزود: سرمایه‌گذاری در این مناطق سودمند و اقتصادی است.

امام جمعه بردسکن وجود معادن غنی مس و حتی طلا را در منطقه از دیگر اولویت‌های سرمایه‌گذاری دانست و اظهار داشت: همزمان با وقت نماز در ظهر عاشورا تمام هیئت‌های مذهبی با آمادگی قبلی نماز ظهر عاشورا را اقامه می‌کنند.

انتهای پیام/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول