اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

بصیرت سیاسی ضروری‌ترین نیاز جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: بصیرت سیاسی ضروری‌ترین نیاز جامعه است که باید برای گسترش آن در جامعه برنامه‌ریزی کرد.

بصیرت سیاسی ضروری‌ترین نیاز جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی عصر امروز در مراسم دیدار فرماندهان رده‌های مختلف بسیج به مناسبت روز نخست بسیج اظهار داشت: بصیرت سیاسی برای پاسداران انقلاب اسلامی که حافظ نظام و دستاوردهای آن هستند بیشتر از جامعه حائز اهمیت است.

وی با اشاره به ضرورت وجود بصیرت افزود: داشتن بصیرت سیاسی برای تبیین مسائل و هجمه‌های فرهنگی دشمنان در عصر فتنه بسیار کارساز است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر گفت: امروز جنایت‌هایی که در سوریه اتفاق می‌افتد با حمایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است که همین جریان را می‌خواستند در ایران به راه بیندازند که به لطف خدا و با درایت رهبر معظم انقلاب توطئه‌های آنان خنثی شد.

 

سلیمانی خطاب به حاضران خاطر نشان کرد: شما کارکنان سپاه شوشتر ‌با رعایت تقوا و پرهیزکاری باید اسوه و نمونه بارزی از نظم و اخلاق در نیروهای مسلح باشید.

وی تصریح کرد: جهت‌دهی مردم به سمت و سوی اهل بیت(ع) و فطرت جویی یکی از وظایف شما پاسداران است که در این راه باید از هیچ تلاشی فروگذاری نکنید.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: آمار ارتکاب جرایم و گناه در ماه محرم پایین‌تر از دیگر ماه‌هاست و این نشان از شکوفایی فطرت انسان‌هاست که همان عشق به اهل‌بیت و توسل به ابا عبدالله الحسین‌ (ع) است و به واسطه آن افراد وادار به ترک گناه می‌شوند.

امام جمعه شوشتر در پایان اظهار داشت: تا خودمان زندگی اهل بیتی نداشته باشیم و نتوانیم از خانواده و فرزندانمان پاسداری کنیم هرگز نخواهیم توانست فرهنگ اهل بیت(ع) را در جامعه پیاده نماییم.

انتهای پیام/72006/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول