اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 40 ورزشکار نونهال

4 مدعی قهرمانی تنیس روی میز قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: چهار ورزشکار راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نونهالان استان قم مشخص شدند.

4 مدعی قهرمانی تنیس روی میز قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امسال رقابت‌های جام رمضان در بسیاری از رشته‌های ورزشی در شهر مقدس قم از شب نخست ماه مبارک رمضان آغاز شده و برخی از آنها به مرحله پایانی نزدیک شده تا چهره نفرات برتر مشخص شود.

در حالی که 45 هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف در استان قم در عرصه ورزش قهرمانی فعالیت می‌کنند، هیئت تنیس روی میز استان قم نیز در سال‌های اخیر جهشی رو به پیشرفت را در این رشته ورزشی سرلوحه کار خود قرار داده است.

این هیئت علاوه بر اعزام به پیکارهای تنیس روی میز قهرمانی کشور و مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی مختلف باشگاه‌های کشور در سطح استان قم نیز با برگزاری مسابقات استانی نظیر لیگ و قهرمانی استان و همچنین جشنواره‌های این رشته سعی در رشد و توسعه تنیس روی میز قم دارد.

طبق معمول سالن تنیس روی میز شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم میزبان رقابت‌های مهم این رشته ورزشی است و پیکارهای رده سنی نونهالان تنیس روی میز قهرمانی قم نیز در این سالن برگزار شد و پس از برگزاری دور مقدماتی نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

در حالی که 40 ورزشکار برای شرکت در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جام رمضان استان قم ثبت‌نام کرده بودند، قرعه‌کشی این پیکارها به این شکل انجام شد که شرکت‌کنندگان در چهار گروه 10 نفری بازی‌های مرحله مقدماتی را برگزار کردند.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی از هر گروه یک ورزشکار به مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز جام رمضان قهرمانی رده سنی نونهالان استان قم صعود کرد تا بدین ترتیب در پایان جدال این چهار مدعی راه یافته به نیمه نهایی قهرمان جام رمضان قم مشخص شود.

در مرحله نیمه نهایی محمدامین منتظری، محمدمهدی اسدی، میلاد عباسی و سیدحسین سیدعربی به شکل ضربدری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا از بین آنها چهره دو فینالیست شناخته شده و در نهایت این جام با معرفی افراد برتر به کار خود پایان دهد.

در بین چهار نفر حاضر در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها ورزشکارانی حضور دارند که در قالب تیم‌های تنیس روی میز قم به مسابقات لیگ تنیس روی میز قهرمانی باشگاه‌های کشور و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور نیز پیش از این اعزام شده و از تجربیات خوبی برخوردارند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول