اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

در بحث قاچاق کالا و ارز کم توجهی شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز بسیار حیاتی است و ما در بحث قاچاق کالا و ارز با وجود نقش مخربی که بر اقتصاد ملی دارد کم‌توجهی کرده‌ایم.

در بحث قاچاق کالا و ارز کم توجهی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد محمد صفایی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز گناباد که در محل فرمانداری گناباد برگزار شد اظهار داشت: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز بسیار حیاتی است و ما در بحث قاچاق کالا و ارز با وجود نقش مخربی که بر اقتصاد ملی دارد کم‌توجهی کرده‌ایم.

وی گفت: گشت‌های کنترلی مشترک با هماهنگی و مسئولیت اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد به‌صورت مستمر هر هفته یک نوبت انجام و نتیجه به کمیسیون اعلام شود.

وی ادامه داد: با توجه به آگاهی پائین مردم درباره طرح شبنم، مراتب به کمیسیون استان اعلام تا مقرر شود صدا و سیمای مرکز استان در زمینه طرح شبنم اطلاع‌رسانی کافی را انجام دهد.

صفایی تصریح کرد: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر آنکه بعضی از شرکت‌های توزیع‌کننده کالا بدون اینکه هولوگرام طرح شبنم را بر روی کالاهای خود الصاق نمایند، همراه کالا هولوگرام مربوطه را به تعداد زیادی تحویل خرده‌فروشان می‌دهند، اداره صنعت، معدن و تجارت نسبت به پیگیری موضوع از طریق مبادی مربوطه تا حصول نتیجه اقدام کرده است.

صفایی بیان داشت: با توجه به امکان جعل و سوء استفاده از هولوگرام شبنم و تفاوت آن با هولوگرام الصاقی سازمان غذا و دارو بر روی کالاهای سلامت‌محور، مراتب به کمیسیون استانی اعلام شد تا در خصوص افزایش ضریب امنیتی هولوگرام شبنم و یکنواختی آن با هولوگرام سازمان غذا و دارو اتخاذ تصمیم شود.

انتهای پیام/70017/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول