اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

حل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگران تنگستان در اولویت است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: حل مسائل و مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه ایثارگران تنگستان در اولویت کاری شورای مشورتی ایثارگری شهرستان قرار دارد.

حل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگران تنگستان در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در نشست شورای مشورتی ایثارگری شهرستان تنگستان به نقش و جایگاه ایثارگران در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران با ایمان قلبی و اراده آهنین جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و مرزهای سرزمینی کشور دفاع کنند.

جعفری‌نسب افزود: بدون شک قدرت ایمان و اراده رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع نابرابر با دشمن تا دندان مسلح و مورد حمایت شرق و غرب، مهم‌ترین عوامل پیروزی میهن عزیزمان بود.

وی خاطرنشان کرد: خاطرات جنگ تحمیلی سرشار از افسانه‌های حقیقی است و تاریخ این مرز و بوم با رشادت‌های پهلوانانی گره خورده که در راه دفاع از اعتقادات و باورهای دینیشان، دنیای خود را فدا کردند.

جعفری‌نسب ادامه داد: خاطرات جنگ سرشار از آموزه‌های معنوی است که باید در قالب‌های مختلف فرهنگی، هنری به نسل جوان و نوجوان انتقال داده شود.

وی بر حل مشکلات خانواده‌های ایثارگران تاکید کرد و گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران دین سنگینی بر گردن جامعه دارند و در این راستا حمایت و تکریم این قشر ارزشی، افتخاری بزرگ و رسالتی عظیم است.

فرماندار تنگستان همچنین به وظایف شورای مشورتی ایثارگری اشاره و عنوان کرد: این شورا حل مسائل و مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه ایثارگران شهرستان را در اولویت کاری خود قرار داده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان نیز در این نشست گفت: شهرستان تنگستان در هشت سال جنگ تحمیلی 153 شهید، 305 جانباز و 21 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منصور زارعی همچنین عنوان کرد: شورای مشورتی ایثارگری با تمام توان برای حل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری تلاش خواهد کرد.

در پایان این نشست هر یک از اعضا ضمن بیان مسائل و مشکلات ایثارگران راهکارهای حل این مسائل را نیز مطرح کردند.

انتهای پیام/66004/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول