اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام‌ حسین (ع) کرج:

اطاعت محض از ولی فقیه شاخصه شهداست

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام‌ حسین (ع) شهرستان کرج گفت: اطاعت محض از ولی فقیه شاخصه مهم و برجسته شهدا است.

اطاعت محض از ولی فقیه شاخصه شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام علی شهبازی ظهر امروز در یادواره شهدای شهرک مدرس با تسلیت ایام محرم حسینی اظهار کرد: امروز باید تلاش برای حسینی و محرمی ماندن در جامعه نهادینه شده و همه در راستای تحقق این فریضه و اصل مهم تلاش کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج با اشاره به فضیلت قرائت زیارتنامه حضرت ابوالفضل (ع) اظهار کرد: بارگاه حضرت ابوالفضل (ع) در کربلا و حضرت معصومه (س) در قم دو بقعه متبرکه‌ای هستند که زیارت‌نامه‌ آنها توسط خود معصومان نگاشته شده و زیارتنامه دیگر امامزاده‌ها توسط علما و اندیشمندان مسلمانان به رشته تحریر درآمده است.

وی با بیان اینکه قرائت دعا، مناجات، سوگواری و نیایش الهی در ایام ماه محرم مورد تأکید قرار گرفته، تصریح کرد: لازم است که هر شخصی لااقل یک‌ بار کیفیت و ثواب خواندن زیارتنامه حضرت ابوالفضل (ع) را در طول عمر خویش تجربه کرده و در ژرفای مضامین این زیارتنامه اندیشه کرده و الگوبرداری کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه امام‌ حسین (ع) شهرستان کرج بیان کرد: هیچ کس در هیچ جایگاه و دوره‌ای نباید گمان برد که رزمندگان و کسانی که جان خویش را کف دست گرفته و در مسیر پاسداری از اسلام و آموزه‌های متعالی آن و بنا به فرمان امام خمینی (ره) به لقای الهی پیوسته‌اند، به طور ناگهانی و بنا بر حادثه پیش‌ آمده به این فیض و گنجینه ارزشمند الهی رسیده و به شهادت رسیدند چرا که این گونه افکار و اندیشه‌های باطل در حقیقت تیری از ناحیه دشمنان برای تخریب باور‌ها و ارزش‌های دینی و همچنین انقلابی است.

شهبازی متذکر شد: تیر‌های هدف‌دار معاندان و کینه‌توزان امروز هر لحظه در حال ضربه زدن به اصل اعتقادی و باور ارزشی ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی است و لازم است که آحاد ملت با بصیرت و هوشیاری مانع از اثر‌گذاری و تأثیر منفی این حملات شوم و بی‌ریشه شوند.

وی با بیان ویژگی‌ها و صفات خالص و معنوی شهدای گرانقدر در ایام دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اطاعت محض الهی و تبعیت از ولایت زمان و عبد صالح بودن از ویژگی‌ها و صفات برجسته و ناب شهدا و ایثارگران است.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول