اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع):

ویژگی‌های بارز شهدا از دین سرچشمه می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) گفت: ویژگی‌های بارز شهدای اسلام از دین سرچشمه می‌گیرد.

ویژگی‌های بارز شهدا از دین سرچشمه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی مهدوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در همایش فرهنگیان برگزیده بسیجی که در سالن همایش خانه علوم و فنون استان قم برگزار شد، ضمن تبریک روز معلم اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و علما و فرهیختگان از نخستین روزهای شکل‌گیری انقلاب به عنوان پرچم‌داران، علم‌داران و پیشکسوتان انقلاب بودند.

وی خاطر نشان کرد: این افراد در پیشاپیش نهضت‌‌های اسلامی حرکت کرده و نهضت انقلاب را رهبری و هدایت کردند.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با اشاره به ویژگی‌ پیشکسوتان عرصه انقلاب گفت: علم، دانش، فقه و دین در تمام اعضا و جوارح این افراد موج می‌زد و هر فردی از آگاهی و بینش بالاتری برخوردار بود سریع‌تر به این کاروان ملحق شد.

وی خاطر نشان کرد: همه ویژگی‌های شهدا از دین سرچشمه می‌گیرد، بنابراین افراد با بصیرت و بینش بیشتر سریع‌تر به این کاروان می‌پیوندند.

مهدوی‌نژاد عنوان داشت: پس از پیروزی انقلاب شاهد بودیم کسانی که به این نظام و انقلاب و حرکت الهی ملحق شدند از آگاهی و بینش خوبی برخوردار بودند.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) خاطر نشان کرد: شهید مطهری با هدف متعالی حرکت کرد و به همین دلیل به شهادت رسید.

وی همچنین با اشاره به شخصیت شهید میثمی گفت: این شهید شخصیت استثنایی و بی‌نظیری داشت و به خاطر روحیه آرمانی و بصیرتش در این مسیر حرکت کرد و توانست به قله‌های بلند برسد.

مهدوی‌نژاد یادآور شد: شهدا از پیشگامانی هستند که توانستند راه صد ساله را یک شبه طی کنند اما شما اکنون در موقعیتی قرار دارید که باید از این فرصت‌ها استفاده کنید تا بدانید چگونه حرکت کنید.

وی خاطر نشان کرد: اعمال و سکنات ما در نوجوانان و جوانان اثر می‌گذارد و این نفس‌های پاک ما سبب می‌شود آنچه در ذات ماست در نوجوان و جوان اثر کند.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) عنوان داشت: هر اندازه از نظر زمانی از دفاع مقدس فاصله بگیریم فهم وقایعی که بر ما رخ داده دشوار می‌شود.

وی یادآور شد: اکنون در حال فاصله گرفتن از زمان جبهه و جنگ هستیم و تعریف و تبیین مسائل جبهه و جنگ برای ما بسیار دشوار است.

مهدوی‌نژاد همچنین با اشاره به ویژگی‌های برجسته شهید اخلاقی گفت: خداوند افرادی مانند شهید احمدی‌روشن را خلق کرد تا حجت را بر ما تمام کند و امروز این افراد سردار جبهه هستند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول