اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

واگذاری مسئولیت‎ها براساس شایستگی‎ها باشد

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: واگذاری مسئولیت‎ها در هر بخشی براساس شایستگی‏ها و ظرفیت‌ها باشد.

واگذاری مسئولیت‎ها براساس شایستگی‎ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حجت‌الاسلام ابوذر فاریاب صبح امروز در جمع مسئولان ادارات بردخون، اظهار داشت: مدیران جدید با پذیرش مسئولیت، مجموعه خود را با علم و شناخت انتخاب کرده و هماهنگ کنند.

وی خواستار توجه مدیران و مسئولان به مجموعه‎های خود و حوادث پیرامونی شد.

فاریاب با اشاره به جایگاه مسئولیت گفت: برخی از بزرگان در اواخر عمر به موفقیت‎های چشمگیری رسیدند زیرا خداوند توانایی‏های بسیاری به انسان داده است و نیاز است این توانایی‏ها را بشناسیم و برای پرورش آنها تلاش کنیم پس انسان موفق می‏تواند قله‏های سخت را بر خود هموار کند.

وی ادامه داد: هر اتفاقی در زندگی کلیدی برای موفقیت است و همه عالم هستی به ما آموزش می‎دهند پس هیچگاه نمی‎توانم و نمی‎گذارند و نمی‎شود را به کار نبرید و پیوسته تشنه یادگیری باشید و زودتر از خواب برخیزید تا از فرصت‎ها به خوبی بهره ببرید.

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: انسان موجود عجیب و ناشناخته‎ای است که تاکنون هیچ کس به راز و رمز آن پی نبرده است و در جهان آفریده‎های خداوند به منزله استادی برای انسان است.

وی افزود: بسیاری از مردم اطلاعات زیاد و غیرکاربردی و اضافی را در ذهن خود انباشته کرده‎اند که هیچ بهره‎ای از آن نمی‎برند و تنها 50 نفر در دنیا تاکنون از 20 درصد ذهن خود استفاده کرده‎اند و بخش‎های دیگر ذهن و مغز همچنان برای بشر شناخته شده نیست.

بخشدار بردخون نیز با تشریح جایگاه مسئولیت در نظام اسلامی گفت: مسئولیت در واقع ادای دین و همراهی و حمایت از مردم برای رسیدن به خواسته‎ها و اهداف مشروع است.

مسعود محمدپور افزود: مسئولان بخش به عنوان خادمان مردم می‎کوشند زمینه حرکت را برای آنان فراهم کنند و ضمن توجه به مشکلات و کمبودها برای شکوفایی و رسیدن به تعالی در جامعه فعالیت کنند که لازمه این کار افزایش اطلاعات و تجربیات سازنده و هدفگذاری کلان و درازمدت است.

انتهای پیام/66003/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول