اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

مسئولیت‌‌ها برای افراد جایگاه ویژه ایجاد نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جامعه اسلامی مسئولیت‌‌ها برای افراد جایگاه ویژه ایجاد نمی‌کند.

مسئولیت‌‌ها برای افراد جایگاه ویژه ایجاد نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در دیدار با فرهنگیان شهر آبپخش اظهار داشت: همه مسئولان باید خود را ملزم به خدمتگزاری به مردم بدانند و از تمام توان و ظرفیتی که در اختیار دارند در این مسیر بهره ببرند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وقتی مسئولان ناتوان که توان مدیریت صحیح را ندارند به ناحق جایگاه مدیریتی را اشغال می‌کنند برای مردم ایجاد دغدغه و زحمت می‌کنند و نباید اجازه دهیم مسئولانی که نمی‌توانند درست به وظایفشان عمل کنند در مسند مسئولیت‌ها باقی بمانند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: تمامی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید امیرالمؤمنین (ع) را الگوی خود قرار دهند و از سیره و منش ایشان در خدمت‌رسانی به مردم بهره جویند؛ امام علی (ع) در مدت کوتاه حکومت خود الگویی مانا و جاودان برای مدیریت جامعه به جهانیان و مسلمانان معرفی کردند و همه مسئولان باید به این الگو تمکین کنند.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه اسلامی مسئولیت‌‌ها برای افراد جایگاه ویژه ایجاد نمی‌کند اضافه کرد: تمامی مدیران باید در مسیر نوکری بی‌منت و خدمت صادقانه به مردم کوشا باشند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در حکومت علوی تبعیض و تساهل در رسیدگی به امور مردم وجود ندارد و عدالت جایگاه اصلی و حرف اول را می‌زند و طبیعی است در جامعه شیعه و علوی باید مدیران شیوه و منش حکومت امام علی (ع) را نقشه راه خود بدانند و در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: اگر جایی بد عمل شد وظیفه مردم، نمایندگان مردم و مسئولان است که با قاطعیت و بدون هیچ تسامحی برخورد کنند، چون مسامحه در برابر کوتاهی در خدمت به مردم خیانت به حکومت علوی است و سکوت در برابر کوتاهی در عمل به وظایف از مشکلات جوامع انسانی محسوب می‌شود.

وی گفت: مسئولان باید در میان مردم حضور یابند، مشکلات ایشان را درک و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفع آن تلاش کنند؛ به این مسئله اعتقاد جدی دارم در ماه‌های گذشته همواره در این مسیر گام برداشته‌ام و تلاش خود را برای ترویج این فرهنگ در میان مسئولان به‌کار خواهم گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استقلال اداره آموزش و پرورش و استقرار ادارات در آبپخش از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این بخش است که در ملاقات با اعضای شورای اسلامی آبپخش و شهروندان آبپخشی همواره بر این مهم تاکید شده است و پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول