اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بجنورد:

پرداخت یارانه دولتی به اتوبوسرانی با تعویق مواجه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بجنورد با اشاره به اینکه این سازمان برای ارائه خدمات به شهروندان نیازمند پرداخت به موقع یارانه دولتی است، گفت: هم‌اکنون پرداخت یارانه‌ها به اتوبوسرانی با تعویق مواجه است.

پرداخت یارانه دولتی به اتوبوسرانی با تعویق مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری احمد ریاحی در نشست با کارکنان سازمان اتوبوسرانی اظهار کرد:  البته احتمال اینکه یارانه‌های دولتی حذف شود وجود دارد که در این صورت سازمان با بحران مالی مواجه خواهد شد.

وی افزود: این سازمان ماهانه 170 میلیون تومان هزینه دارد که یک سوم آن از محل فروش بلیط، یک سوم سهم سازمان از شهرداری و یک سوم آن از محل پرداخت یارانه‌ها تأمین می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بجنورد با بیان اینکه پرداخت حقوق پرسنل این سازمان به سختی و با تأخیر انجام می‌گیرد، گفت: این در حالی است که 30 درصد از شهروندان در استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی از پرداخت هزینه آن طفره می‌روند.

وی با اشاره به اینکه سازمان اتوبوسرانی بجنورد یک سازمان صرفا خدماتی غیروابسته به دولت است، یادآور شد: اکنون درآمدهای سازمان به هیچ وجه پاسخگوی هزینه‌های آن نیست به گونه‌ای که درآمد سازمان به شدت کاهش یافته و با بحران تعدیل نیرو و پرداخت حقوق مواجه هستیم.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول