اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌‌غربی خبر داد

بهسازی 7 هزار واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: 7 هزار واحد مسکونی روستایی در آذربایجان‌غربی مورد بهسازی قرار گرفت.

بهسازی 7 هزار واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سفر هیئت دولت به استان آذربایجان غربی بهسازی 7 هزار واحد مسکونی به تصویب رسیده بود که بهسازی تمام این واحدها به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده در این زمینه تصریح کرد: برای بهسازی این تعداد واحد روستایی 399 میلیارد ریال هزینه شده است.

عزیزی با اشاره به اهمیت بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی به ویژه در روستاها افزود: بهسازی واحدهای روستایی گام مؤثری در راستای ایمن‌سازی این واحدها است.

وی با بیان اینکه از سال‌های گذشته بهسازی و نوسازی اماکن روستایی در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد خاطر نشان کرد: علاوه بر بهسازی این میزان واحد روستایی بهسازی 66 هزار واحد مسکونی روستایی و شهری نیز آغاز شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در این راستا تسهیلات ویژه‌ای به صاحبان مسکن در روستاها و شهرها داده می‌شود اعلام کرد: بهسازی اماکن شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت که متولی ساخت و ساز در آن‌ها بنیاد مسکن است انجام می‌گیرد.

وی گفت: برای این منظور به متقاضیانی که اقدام به بهسازی واحد مسکونی خود کنند تسهیلاتی در قالب تسهیلات مسکن مهر صادر می‌شود.

عزیزی اعلام کرد: از 66 هزار واحد مسکونی روستایی در دست بهسازی 53 هزار واحد به اتمام رسیده و پایان کار آن‌ها صادر شده است و مابقی در دست نوسازی هستند.

انتهای پیام/61001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول