اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نماینده مردم یزد و صدوق

کلنگ احداث 40 واحد مسکن خیری محرومان در یزد به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: توسط نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس، کنلگ احداث 40 واحد مسکونی خیرساز ویژه محرومان در یزد به زمین زده شد.

کلنگ احداث 40 واحد مسکن خیری محرومان در یزد به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مراسم آغاز به کار و گلنگ‌زنی ساخت 40 واحد خیری ویژه محرومان در ابتدای جاده دروازه قرآن یزد، اظهار داشت: ساخت مسکن به ویژه برای محرومان توسط افراد خیر و نیکوکار از مصادیق بارز عمل صالح است که در قرآن نیز به آن اشاره و سفارش شده است.

محمدصالح جوکار ادامه داد: امروز با توجه به مشکلات بخش مسکن، افراد متمکن می‌توانند برای محرومان و بی‌پناهان با توجه به قیمت سرسام‌آور مسکن در جامعه، سرپناه ایجاد کنند.

نماینده مردم یزد و صدوق افزود: مسکن یکی از مهم‌ترین بایدهای ازدواج و تشکیل زندگی است و فعالیت در این حوزه به عنوان یکی از اعمال صالح ماندگار برای بانی و سازنده آن نیز دارای اجر و ثواب زیادی خواهد بود.

جوکار ضمن تشکر از خانواده مرحوم صفاریان‌زاده به دلیل اختصاص زمین و سید باقر رکن‌الدینی به دلیل قبول ساخت این واحدها عنوان کرد: این کارها در واقع بهترین اعمال و توشه برای دنیا و آخرت هستند و خداوند نیز با توجه به آنکه این اقدام باعث رفع محرومیت می‌شود، عنایت بیشتری خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: در امر ساخت مسکن محرومان، دستگاه‌های دولتی و مسئولان استان تمامی همکاری و کمک لازم را خواهند داشت.

غلامحسین دشتی افزود: ساخت مسکن برای افراد جامعه به ویژه محرومان، فقط از عهده نهادهای دولتی بر نمی‌آید و مشارکت خیران را می‌طلبد و این زمینه می‌تواند یکی از بهترین تعامل‌ها میان خیران و نهادهای دولتی باشد.

در این مراسم که با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان یزد برگزار شد، کلنگ‌زنی 40 واحدی خیری ویژه محرومان در زمینی به مساحت 450 متر مربع انجام شد.

پیش‌بینی شده بیش از 24 میلیارد ریال برای بهره‌برداری این واحدها مورد نیاز باشد که کل این رقم توسط سید باقر رکن‌الدینی خیر یزدی تعهد شده است.

انتهای پیام/2464/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول